اخبار داغ

کارگردان و مستندساز :

«رومینا اشرفی» نتیجه رسوخ کردن تفکر غرب در کشور است

«رومینا اشرفی» نتیجه رسوخ کردن تفکر غرب در کشور است
پرونده کارگردان و مستند ساز با اشاره به قتل «رومینا اشرفی» گفت: اینگونه اتفاقات نتیجه رسوخ کردن تفکر غرب در کشور است، تفکر غرب با رنگ و لعاب دادن به یک سری آزادی هایی که در واقع به بند کشیدن است جوانان را به اسارت خودشان در می آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یزدان پرونده کارگردان و مستند ساز در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به حادثه‌ی قتل «رومینا اشرفی» دختر ۱۳ ساله تالشی توسط پدرش ضمن ابراز تأسف و تأثر در اینباره گفت: رسانه های ضد انقلاب که امروز برای مرحوم رومینا اشرفی دلسوزی می کنند باید به فکر فسادهای در سن پایین در کشور خودشان را جمع کنند چراکه درصد تجاوز به دختران در غرب زیر ۱۳ سال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: با یک تحقیق اجمالی بر روی دختران و زنان آمریکائی و اروپایی به وضوح مشخص می شود که فساد و تجاوز جنسی در غرب بسیار وحشتناک تر از آن چیزی است که به ذهن می رسد چراکه نرم سنی تجاوز در غرب زیر ۱۲ سال است.

,

مستند ساز برجسته جشنواره عمار اظهار داشت: همچنین در ایام انتخابات های ریاست جمهوری در غرب خودشان ارتباط های جنسی سران کشورشان را با دختران سن پایین افشا می کنند و اینها که الگوهای جامعه شان بازیگرانشان هستند یک منجلابی از فساد درون جامعه بازیگری آنها ایجاد شده است.

,

وی با بیان اینکه اسلام دین کاملی است که در خصوص ازدواج همه حد و حدود را مشخص کرده است، گفت: به طور مثال اسلام می گوید دختر در سن ۹ سالگی قابلیت بارداری دارد و از اینجا به بعد به عنوان یک فرد کامل به او نگاه می کنند و باید احکام اسلامی را به طور کامل رعایت کند.

,

پرونده، با اشاره به اینکه اتفاقی که برای رومینا اشرفی رقم خورد یک اتفاق بسیار نادر در کشور است، گفت: هرچند سال، یک بار این اتفاقات رقم می خورد و شاید در چهل سال انقلاب چهار مورد این چنینی اتفاق افتاده باشد.

,

وی با تأکید بر اینکه اینگونه اتفاقات نتیجه رسوخ کردن تفکر غرب در کشور است، افزود: تفکر غرب با رنگ و لعاب دادن به یک سری آزادی هایی که در واقع به بند کشیدن است جوانان را به اسارت خودشان در می آورند.

,

مستند ساز برجسته جشنواره عمار ادامه داد: غرب نگاهی که به زن دارد همانند یک کالای جنسی است و امروز تفکر فاسد غرب با استفاده از ابزارهایی چون فضای مجازی می خواهد این موضوع را به جامعه ایرانی القا کند و نتیجه تفکر غربی برای جوانان چیزی جز هنجار شکنی و به وجود آمدن آسیب های بزرگ اجتماعی نیست.

,

وی با اشاره به اینکه وقتی جوانان هنجارهای اجتماعی که به واسطه تفکر غرب در وجودشان نفوذ پیدا کرده را انجام می دهند نتیجه آن اتفاقاتی همچون رومینا اشرفی خواهد شد، گفت: خانواده های ایرانی هم تاب و تحمل اینگونه رفتارها را ندارند و منجر می شود که پدر دختر خود را به قتل برساند و قطعا اسلام با این رفتار مخالف است.

,

پرونده، در این خصوص تصریح کرد: پیامبر اسلام(ص) از اولین کارهایی که در آن زمان انجام داشت این بود که خداوند را پرستش کنید و از کشتن دختران خود بپرهیزید و این نشان از مخالفت اسلام با این رفتارهای افراطی است.

,

وی با اشاره به فیلم هایی که با بودجه بیت المال تهیه می شوند و فرهنگ غرب را ترویج می دهند، گفت: آنچیزی که امروز مهم است الگو برداری جوانان از الگوهای غلطی است که متأسفانه با بودجه بیت المال هم آنها را تهیه می کنند که نمونه آن فیلم خانه پدری است که این فیلم وقتی از بودجه بیت المال تهیه می شود کارگردان فیلم با زیرکی از خط قرمزها تخطی می کند و اینجا نظارت ضعیف در ساخت و تهیه فیلم را می رساند که چرا انجام نشده است.

,

مستند ساز برجسته جشنواره عمار افزود: خود فیلم ادعا می کند که عده ای چنین کارهایی انجام می دادند و از روی تعصب دختر خود را می کشتند اما تأسف بار است ؛ چراکه تهیه اینگونه فیلم ها تازگی ندارد و مغزهای کوچک زنگ زده نمونه دیگر اینگونه فیلم ها است که اتفاقا جایزه های زیادی هم در جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

,

وی با بیان اینکه اگر ما می خواهیم در سینما یک عمل غلط را نشان دهیم نباید آن را به گونه ای نمایش دهیم که دیگران از آن الگو برداری کنند، گفت: اگر خانه پدری و یا سایر فیلم های دیگر باعث شده که خانواده ای از آن الگو برداری کنند قطعا باید فردای قیامت در محضر خداوند پاسخگو باشند.

,

مستند ساز برجسته جشنواره عمار خاطر نشان کرد: متأسفانه نظارت در تولیدات فرهنگی و به خصوص سینما به شدت پایین است که نتیجه آن تولید چنین فیلم هایی می شود و من که درون سینما هستیم این را به وضوح مشاهده می کنم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه