اخبار داغ

برادر شهید ناجا:

شهید زمانیان عضو تیم فوتبال منتخب ناجا بود/اقدام خیرخواهانه‌ شهید که کسی از آن خبر نداشت

شهید زمانیان عضو تیم فوتبال منتخب ناجا بود/اقدام خیرخواهانه‌ شهید که کسی از آن خبر نداشت
علی زمانیان گفت: تحریم نیروی انتظامی اقدامی سیاسی و برای ناامن کردن کشور در راستای حمایت از تروریست‌ها و اشرار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ تحریم نیروی انتظامی توسط رژیم آمریکا باعث شد تا مردم در مناطق مختلف کشور با روش‌های مختلف از اقدامات سبزپوشان نیروی انتظامی در برقراری امنیت در کشور قدردانی و حمایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

مردم کشور نشان دادند قدردان خدمات زحمتکشان نیروی انتظامی در مناطق مختلف کشور هستند و از خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی که عزیزانشان را در راه برقراری امنیت تقدیم کردند، تشکر می‌کنند.

,

قطعاً نقش شهدای نیروی انتظامی در امنیت و آسایش امروز ما کم‌نظیر است و همگی باید شکر گذار امنیت امروز باشیم به‌پاس همین قدردانی به گفت‌وگو با خانواده شهید خالق زمانیان از شهدای نهاوندی نیروی انتظامی نشستیم که در ادامه این گفتگو را می خوانید.

,

علی زمانیان، برادر شهید خالق زمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما از برادر شهیدش می‌گوید: برادرم در ۲۶ دی‌ماه سال ۵۷ در روستای “جهان‌آباد ” از توابع بخش مرکزی نهاوند متولد شد و پس از طی دوران کودکی در سال ۷۷ به استخدام نیروی انتظامی درآمد.

,

وی ادامه داد: ۷ اردیبهشت سال ۸۶ بود که شهید خالق زمانیان در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در ایرانشهر سیستان و بلوچستان به شهادت رسید و ما را در داغ ابدی فروبرد.

,

زمانیان افزود: برادرم در زمان شهادت ۲۹ سال سن داشتند که پس از شهادت با تشییع مردم روستای جهان‌آباد در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شدند.

,

, ,

از عشق به فوتبال تا شهادت بعد از ۶ ماه از ازدواج

, از عشق به فوتبال تا شهادت بعد از ۶ ماه از ازدواج, از عشق به فوتبال تا شهادت بعد از ۶ ماه از ازدواج,

برادر شهید ادامه داد: زمان شهادت هیچ‌وقت از یادم نمی‌رود چون ساعت حدود ۲ بامداد بود که خبر شهادت را به‌واسطه یکی از اقوام که در نیروی انتظامی خدمت می کرد به من اعلام کردند ولی نگفتند که شهید شده گفتند که برادرم زخمی شده و در بیمارستان است ولی من از همان اول متوجه شدم که شهید شده است و واقعاً لحظات سختی را تجربه کردیم.

,

وی افزود: برادرم ورزشکار و فوتبالیست خوبی بود که در تیم‌های نهاوند و لیگ‌های استانی  فعالیت ورزشی داشت و بعد از استخدام در نیروی انتظامی نیز به عضویت تیم منتخب ناجا درآمد.

,

زمانیان گفت: خالق، عشق خاصی به فوتبال داشت و در تیم منتخب ناجا هم با افرادی مثل رسول خطیبی و جواد نکونام تمرین کرده و به مقام سوم مسابقات فوتبال نیروهای مسلح هم رسیده بود.

,

وی اظهار داشت: برادر من در سال ۷۷ به استخدام نیروی انتظامی درآمده بود و عشق زیادی به کارش داشت و در زمان شهادت فقط ۶ ماه از ازدواجش می گذشت.

,

اقدام خیرخواهانه‌ای که کسی از آن خبر نداشت

, اقدام خیرخواهانه‌ای که کسی از آن خبر نداشت, اقدام خیرخواهانه‌ای که کسی از آن خبر نداشت,

برادر شهید زمانیان با بیان خاطره جالبی از برادر شهیدش می‌گوید: خالق سه سال و نیم در کردستان خدمت کرده بود و کار بزرگی کرده بود که هیچ‌کسی از این اقدام خیرخواهانه خبر نداشت.

,

وی ادامه داد: ماجرا ازاین‌قرار است که برادرم در زمان خدمت در کردستان یک خانواده فقیر را تحت پوشش خودش گرفته بود و از آن‌ها حمایت می‌کرد و ما نیز از این موضوع خبر نداشتیم تا اینکه چند وقت بعد از شهادتشان این خانواده از کردستان به روستای ما آمده بودند و خودشان این موضوع را گفتند.

,

زمانیان گفت: این خانواده دو بچه معلول داشتند و نیازمند بودند که برادرم به یاری آن‌ها رفته بود؛ بعد از شهادت نیز مادرم به نیت خیرات برای شهید، این خانواده را همچنان حمایت می‌کند.

,

این برادر شهید افزود: ما در یک خانواده ۹ نفره بودیم که ۴ برادر و ۳ خواهر هستیم و چون تقریباً با شهید هم سن و سال بودیم خیلی دوران خوبی باهم داشتیم و واقعاً این روزها خیلی دل‌تنگ ایشان هستم.

,

, ,

تحریم نیروی انتظامی غیرقانونی و برای حمایت از اشرار و تروریست‌ها است

, تحریم نیروی انتظامی غیرقانونی و برای حمایت از اشرار و تروریست‌ها است, تحریم نیروی انتظامی غیرقانونی و برای حمایت از اشرار و تروریست‌ها است,

وی در ادامه در رابطه با اقدام اخیر آمریکا در تحریم نیروی انتظامی گفت: امروز نیروی انتظامی اعتماد جامعه را به خود جلب کرده و به پناهگاهی برای مردم تبدیل ‌شده است و در کنار سایر نیروهای نظامی، امنیت را در کشور ایجاد کرده است به همین دلیل دشمنان این امنیت را برنمی‌تابند.

,

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی با تلاش و با نیروهای زحمت‌کش حافظ امنیت کشور است و دشمنان کشورمان نیز همیشه نشان دادند با انواع نقشه‌ها و تحریم‌ها برای رده و نیرویی که به مردم خدمت می‌کند، مشکل ایجاد می‌کنند.

,

زمانیان ادامه داد: نیروی انتظامی امروز یک نیروی مردمی است و تحریم آمریکا در هدف این نیرو خللی وارد نمی‌کند و باعث عزیزتر شدن این نیرو هم می‌شود و این اقدام کاملاً غیرقانونی است و راه به‌جایی نخواهد برد.

,

تحریم نیروی انتظامی برای ناامن کردن کشور است

, تحریم نیروی انتظامی برای ناامن کردن کشور است, تحریم نیروی انتظامی برای ناامن کردن کشور است,

این برادر شهید نیروی انتظامی اظهار کرد: تحریم نیروی انتظامی یک اقدام سیاسی برای حمایت از قانون‌شکنان و تروریست‌ها و ناامن کردن کشور است و مبنای اخلاقی و قانونی ندارد.

,

وی ضمن محکوم کردن این اقدام امریکا ادامه داد: این کار قابل‌قبول نیست که نیرویی مثل نیروی انتظامی که وظیفه برقراری نظم و امنیت و حفظ جان شهروندان را بر عهده دارد توسط یک دولت جنایتکاری مثل آمریکا تحریم شود.

,

برادر شهید خالق زمانیان در پایان بابیان اینکه نیروی انتظامی درراه برقراری نظم و امنیت شهدای زیادی تقدیم کرده است، گفت: هیچ منطقی پشت این تصمیم نیست و این تحریم در راستای حمایت از گروه‌های معاند و متخاصم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه