اخبار داغ

دبیر مجمع نمایندگان گلستان در گفت و گو با گلستان ما :

پیگیر منطقه آزاد از شورای نگهبان هستیم / مجلس یازدهم جوان و انقلابی است

پیگیر منطقه آزاد از شورای نگهبان هستیم / مجلس یازدهم جوان و انقلابی است
رحمت الله نوروزی گفت: در خصوص منطقه آزاد اینچه برون حتما با شورای نگهبان باب گفت و گو را باز خواهیم کرد تا به نتیجه برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: استان گلستان متعلق به همه افرادی است که در این زندگی می کنند ، همه باید تلاش کنند تا عقب ماندگی های استان جبران شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,
نوروزی افزود : ما در نشست با استاندار هم گفتیم آماده همه گونه همکاری با دولت برای پیشبرد اهداف نظام و‌منویات مقام معظم رهبری و توسعه استان هستیم.
,
 
,
وی تصریح کرد: الحمدلله مجلس جوان ، با انگیزه و انقلابی تشکیل شده است و می توان به اینکه امیدوار بود.
,
نوروزی اضافه کرد: مجمع نمایندگان همدل در استان تشکیل شده و اولویت های بسیار خوبی را تا بحال تدوین و پیگیری کرده است که می توان به بحث گردشگری آشوراده ، راه آهن ، پتروشیمی ، منطقه آزاد و غیره اشاره کرد.
,
نمانده علی آباد کتول بیان کرد : در خصوص منطقه آزاد اینچه برون حتما با شورای نگهبان باب گفت و گو را باز خواهیم کرد تا به نتیجه برسد.
,
نوروزی خاطرنشان ساخت: آشوراده کیش شمال است اما چرا باید مخروبه باشد؟.
,
وی با اشاره به اینکه توجه ویژه به نیروی انسانی استانی داریم تاکید کرد: سعی ما در نشست ها با مسوولان ملی این بود که مدیران مطرح استان حتما تقویت شوند.
,
وی یادآور شد: باید برندهای ملی استان گلستان نظیر بسکتبال گرگان، اسبدوانی گنبد، جنگل های مینودشت، درازنو ‌و ‌جهان نما و این موارد معرفی شوند.
,
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان درخواست کرد: رسانه های استان به کمک‌مجمع نمایندگان استان بیایند و در معرفی استان گلستان و توسعه استان کمک کنند.
,
نوروزی بیان داشت: پایه اشتغال و اقتصاد استان کشاورزی است و‌ توسعه روستایی از اولویت های جدی ما می باشد.
,
وی گفت: گلستان به لحاظ سرمایه گذاری ضعیف است و بایستی هلدینگ های سرمایه گذاری به گلستان بیایند و در صنعت و پروژه های استان سرمایه گذاری کنند.
,
 
,
انتهای پیام /
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه