اخبار داغ

مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

هیچ‌یک از اماکن ورزشی در زنجان برای آغاز فعالیت خود مجوز دریافت نکردند

هیچ‌یک از اماکن ورزشی در زنجان برای آغاز فعالیت خود مجوز دریافت نکردند
جلیل نصیری مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی برای آغاز فعالیت خود باید از اداره بهداشت مجوز دریافت کنند، گفت: تا به امروز هیچ‌یکی از امکان ورزشی برای آغاز فعالیت خود مجوز دریافت نکرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت‌های امکان ورزشی در استان زنجان، اظهار کرد: طی ابلاغیه‌ای فعالیت 30 رشته ورزش انفرادی و استخرهای شنای روباز به استان زنجان ابلاغ‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تمامی اماکن و باشگاه‌های ورزشی برای شروع فعالیت خود باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند، ابراز کرد: اماکن ورزشی و باشگاه‌ها بعد از ثبت‌نام در سامانه و دریافت کد رهگیری می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

,

مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، بیان کرد: هیچ‌گونه مشکلی در بازگشایی تمامی اماکن ورزشی در مناطق سفید استان وجود ندارد.

,

وی با بیان اینکه آغاز فعالیت باشگاه‌های بدن‌سازی و ورزش‌های انفرادی و استخرهای روباز در مناطق زرد با رعایت‌های پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است، تصریح کرد: در مناطق قرمز ورزش‌های انفرادی و باشگاه‌های بدن‌سازی با تأیید فضای فیزیکی توسط اداره بهداشت ممکن است.

,

نصیری با بیان اینکه آغاز فعالیت‌های ورزشی پربرخورد و تیمی در شهرهای زرد و قرمز ممنوع است، عنوان کرد: گرفتن تست CPR برای تمامی کارکنان اماکن ورزشی قبل از شروع فعالیت امکان ورزشی توسط مدیر مجموعه الزامی است.

,

وی با بیان اینکه پذیرش ورزشکاران مشکوک و بیمار در باشگاه‌های ورزشی ممنوع است، افزود: برگزاری مسابقات در هر شهری که اماکن و باشگاه‌های ورزشی در آن بازگشایی‌شده است منوط به تأیید اداره بهداشت است.

,

مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطرنشان کرد: هیچ‌یک از امکان ورزشی استان از اداره بهداشت برای فعالیت اماکن ورزشی و باشگاه‌های ورزشی مجوزی اخذ نکردند.

,

وی با اشاره به شروط فعالیت‌های استخرهای شنا روباز ابراز کرد: استخرهای  روباز شنا می‌توانند با 25 تا 50 درصد از ظرفیت خود فعالیت خود را آغاز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه