اخبار داغ

محمد گلریز:

هدف آمریکا از تحریم ناجا، تضعیف فرهنگ اجتماعی کشور است

هدف آمریکا از تحریم ناجا، تضعیف فرهنگ اجتماعی کشور است
خواننده پیشکسوت موسیقی انقلابی با تاکید براینکه یکی از وظایف نیروی انتظامی تامین کردن فرهنگ اجتماعی در کشور است گفت: آمریکا هدفش این است که این وظیفه مهم نیروی انتظامی را تحت تاثیر قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد گلریز، خواننده سرودهای انقلابی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با انتقاد از تحریم ناجا توسط آمریکا گفت: باتوجه به پیشرفت ایران در همه زمینه ها، آمریکا به دست و پا افتاده و دیگر چیزی نبوده که تحریم نکند و این نشانه افول آمریکا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به ورود نفت کش های ایران به ونزوئلا گفت: شما می بینید که همگی تحریم های آمریکا تبدیل به فرصت برای ملت ایران شده است و ما که زمانی بنزین از ونزوئلا وارد می کردیم الان  خودکفا و صادرکننده بنزین شده ایم.

,

این خواننده انقلابی تاکید کرد: باید تحریم های آمریکا را غنیمت بشماریم زیرا هر کدام تبدیل به فرصتی برای کشور شده است.

,

وی در ادامه هدف آمریکا از تحریم ناجا را تضعیف فرهنگ اجتماعی کشور دانست و گفت: طبق معمول آمریکا یکی از ارگان های مهم کشور ما را که تامین کننده فرهنگ اجتماعی در زمینه های مختلف هست تحریم کرده تا فرهنگ ما را زیر سئوال ببرد.

,

گلریز با تاکید براینکه یکی از وظایف نیروی انتظامی تامین کردن فرهنگ اجتماعی در کشور  است  افزود: آمریکا هدفش این است که این وظیفه مهم نیروی انتظامی را تحت تاثیر قرار دهد.

,

وی با اشاره به اینکه تمام قدرت آمریکا پوشالی است افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان بنابر بر صحبت کارشناسان غربی ضربه بسیار سنگینی به اقتصاد آمریکا وارد شده و چندین هزار نفر بیکار شده اند.

,

این خواننده پیشکسوت موسیقی انقلابی، خاطرنشان کرد: در هر صورت برای ملت ایران این تحریم ها عادی شده است و آمریکایی ها از روی استیصال دارند این کارها انجام می دهند.

,

وی اضافه کرد: تفکر سیاسی مردم بسیار بالا رفته است و همه می دانند آمریکا آخرین ترفندهای خودش را دارد اجرا می کند و اینها هیچ اثری در کشور ما ندارد.

,

وی در ادامه به تاکید مقام معظم رهبری در بحث فرهنگی گفت: متاسفانه در بحث فرهنگ علی الخصوص موسیقی یک مقدار تحت تاثیر غرب قرار گرفته ایم که لازم است مسئولین مربوطه به این امر توجه بیشتر کنند.

,

گلریز با بیان اینکه غرب فرهنگ ما را نشانه گرفته است ادامه داد: اینها هدفشان انحراف فرهنگی ما است و می خواهند با تحریم نیروی انتظامی، فرهنگ اجتماعی را در کشور تضعیف کنند.

,

این خواننده سرودهای  انقلابی در پایان با بیان اینکه دیگر فهم و ادارک مردم ایران بالا رفته و دشمنی آمریکا را شناخته اند تاکید کرد: اوایل برخی فکر می کردند آمریکا دلسوز ما است ولی با این دشمنی ها همه متوجه شدند آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه