اخبار داغ

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی مطرح کرد:

تحریم مسلمانان به قدمت تاریخ اسلام است/تداوم خدمات نیروی انتظامی با اقتدار،خود ترمیمی و انگیزه بیشتر

تحریم مسلمانان به قدمت تاریخ اسلام است/تداوم خدمات نیروی انتظامی با اقتدار،خود ترمیمی و انگیزه بیشتر
حسین پور خاطرنشان کرد: همانطور که کشور ما در همه تحریم ها دست به خود ترمیمی زد، در اعمال فشار جدید به نیروی انتظامی هم خود ترمیمی کرده و شک نکنید ذره ای خلل در فعالیت خادمان مردم در این نهاد وارد نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ استاد دانشگاه و تحلیل گر مسائل سیاسی روز در گفتگو با صبح زاگرس تحریم نیروی انتظامی را در راستای سیاست های تکراری و بدون نتیجه اعمال فشار آمریکا علیه ایران عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرامرز حسین پور تصریح کرد: مسئله تحریم برای ما مسلمانان امری تازه نیست ،تحریم در زندگی مسلمین به قدمت تاریخ اسلام است؛ عاملی که  منجر به پیشرفت های زیاد علمی،دینی و اجتماعی در زندگی مسلمان شد همین اعمال فشار علیه آنها بود که با عنایات الهی، تدابیر ائمه و مقاومت تبدیل به فرصت شد.

,

حسین پورگفت: نهادهای انقلابی،وظیفه شناس و مردمی کشور به خصوص نیروی انتظامی هم این روزها مورد تحریم استکبار جهانی قرار گرفت که به نظر بنده همین امر منجر به تقویت روحیه سبزپوشان حریم امنیت و توجه بیشتر جامعه به این قشر جهادگر و پیشمرگ تامین کننده امنیت داخلی می شود.

,

وی افزود:نیروی انتظامی ما از دیرباز پیشمرگ مقابله با قاچاق به خصوص در حوزه مواد مخدر به عنوان یکی از عوامل اصلی تهدید کننده سلامت جامعه بود و در این راستا هزاران شهید در مرزهای شرق و غرب و شمال و جنوب تقدیم انقلاب نمود.

,

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی روز خاطرنشان کرد: همان طور که اشاره شد ما فرزند تحریم هستیم ، تحریم ها هم نمی تواند تاثیر زیادی بر فعالیت های جهادی نیروی خدوم نیروی انتظامی داشته باشد.

,

حسین پورگفت: حامی اول مافیای مواد مخدر، خرید و فروش بردگان جنسی،قاچاق اعضای انسانی و دیگر مواد افیونی استکبار جهانی و در راس آمریکای جنایتکار است و با توجه به اینکه فرزندان شایسته ما در لباس نیروی انتظامی کمر به مبارزه با این مافیا بستند،غیر عادی نیست که آمریکا هم برای کمک به ایادی خود دست به تحریم نیروی انتظامی بزند.

,

 وی با بیان اینکه نیروی انتظامی ما در کنار سایر نهادهای امنیتی،اطلاعاتی و حفاظتی با اقتدار به کار خود ادامه می دهد،گفت:در واقع تحریم و تهدید این نهاد حافظ امنیت منطقه نه تنها کاری کینه توزانه بلکه تهدیدی برای حضور بیشتر مافیا در منطقه است.

,

حسین پور در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که کشور ما در همه تحریم ها دست به خود ترمیمی زد، در اعمال فشار جدید به نیروی انتظامی هم خود ترمیمی کرده و شک نکنید ذره ای خلل در فعالیت خادمان مردم در این نهاد وارد نمی شود و با اقتدار و انگیزه بیشتر به مردم خدمت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه