اخبار داغ

آیت‌الله علم‌الهدی:

هیچ نیرویی به اندازه نیروی انتظامی در ارتباط با مردم نیست

هیچ نیرویی به اندازه نیروی انتظامی در ارتباط با مردم نیست
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه هیچ نیرویی به اندازه نیروی انتظامی در ارتباط با مردم نیست گفت: مردم مراجعات زیادی به نیروی انتظامی دارند که عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با آن بسیار حائز اهمیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله سیداحمد علم الهدی در دیدار با جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت:  شما عزیزان که در نیروی انتظامی فعالیت می‌کنید، دیدگاهتان و نظراتتان در میدان کار بسیار موثر است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

, ,

علم‌الهدی با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری‌های ما تابع سیاست‌گذاری‌ها‌ هستند که باید مراقب باشیم چه تصمیمی را برای مردم اتخاذ می‌کنیم بیان کرد: تصمیم‌گیری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که مبارزه با اعتقادات مردم صورت بگیرد.

,

وی  گفت: یعنی تمام نیروها سعی می‌کنند خودشان را شبیه فرمانده‌شان کنند نه از لحاظ درجه، بلکه از لحاظ ارزشی بودن؛ ‌ هیچ نیرویی به اندازه نیروی انتظامی در ارتباط با مردم نیست.

,

, ,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مردم مراجعات زیادی به نیروی انتظامی دارند که عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با آن بسیار حائز اهمیت است؛  نیروی انتظامی مرجعی برای مردم است و حاکمیت آن بر زندگی خانوادگی و اجتماعی مردم قابل لمس است.

,

, ,

وی با بیان اینکه تمام برکاتی که این روزها در نیروی انتظامی وجود دارد به خاطر فضای حاکم بر نیروها‌ است در پایان تصریح کرد: رضایت و آرامش و علاقه مردم به نیروی انتظامی بسیار مهم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه