اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی مطرح کرد:

عملکرد ضعیف مجلس دهم در تحقق شعار سال/ وظیفه نمایندگان استان در تسهیل کسب و کارها و رونق تولید

عملکرد ضعیف مجلس دهم در تحقق شعار سال/ وظیفه نمایندگان استان در تسهیل کسب و کارها و رونق تولید
کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به عملکرد مجلس دهم در خصوص گام برداشتن در راستای شعار سال، عنوان کرد: نمایندگان استان می توانند پیشران تصویب قوانین در راستای تسهیل کسب و کارها همچنین رونق تولید باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس یعقوب زارعت کیش گفت: شاه کلید رونق اقتصادی بحث تولید است، اگر تولید رونق داشته و جهشی در تولید ایجاد شود، اثر آن در اشتغال، معیشت، کاهش فقر، کاهش بیکاری و بهبود وضعیت اقتصادی مردم مشاهده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: در چهار سال گذشته از مجلس دهم تحرک خاصی نه در نظارت ها و نه در تصویب قوانین در بحث رفع دغدغه های رهبر انقلاب در مقوله رونق تولید آن گونه که شایسته باشد و بتوانیم تحلیل و ارزیابی مثبتی انجام داد، مشاهده نشد، هرچند تلاش هایی صورت گرفته  اما یا کافی نبوده یا تمرکز کافی بر روی این موضوع نبوده است.

,

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: از مجلس یازدهم انتظار می رود با تکیه بر ظرفیت اندیشمندان و متخصصان اقتصادی  کارگروه های تخصصی را تشکیل دهند تا بتوان سیاست هایی را در سطح کلان کشور و همچنین به صورت نقطه ای و استانی بر اساس مزیت های هر استان مقوله تولید، کسب و کارها  را متناسب با دغدغه های رهبر انقلاب توسعه و رشد دهند و آن چیزی که ظرفیت واقعی کشور است به منصه ظهور برسد.

,

زراعت کیش بیان کرد: نمایندگان استان می توانند پیشران تصویب قوانین در مجلس شورای در راستای تسهیل  کسب و کارها و کارآفرینی و همچنین رونق و جهش تولید باشند.

,

وی ابراز داشت : در سطح منطقه ای با توجه به نفوذ نمایندگان بر روی مسوولان، می توان با جهت دهی  و هدایت مناسب به سمت رونق تولید و کسب و کارها با برنامه های خود هدایت و راهنمایی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه