اخبار داغ

مجری صداوسیمای شبکه استانی خراسان‌جنوبی:

آمریکا با تحریم ناجا به فکر نا امن کردن ایران است/ جامعه بدون حضور پلیس قادر به اداره شدن نیست

آمریکا با تحریم ناجا به فکر نا امن کردن ایران است/ جامعه بدون حضور پلیس قادر به اداره شدن نیست
خوشحال گفت: آمریکا با تحریم ناجا به فکر نا امن کردن ایران و زندگی شهروندان، از بین رفتن اقتدار ایران و ایجاد تزلزل در کشور جمهوری اسلامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان خوشحال مجری صداوسیمای شبکه استانی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا، اظهار کرد: آمریکا همه نوع تحریمی از جمله نظامی و اقتصادی علیه کشور ایران انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: در تحریم نظامی، آمریکا بیشتر نیروهای نظامی ایران را تحریم کرده بود اما شاید ناجا به نوعی فراموش شده بود و این بار آمریکا اقدام به تحریم ناجا گرفت.
,
 
,
ناجا نماد اقتدار و امنیت ایران است
, ناجا نماد اقتدار و امنیت ایران است, ناجا نماد اقتدار و امنیت ایران است,
 
,
مجری صداوسیمای شبکه استانی خراسان‌جنوبی بیان کرد: آمریکا به دلیل اینکه ناجا نماد اقتدار و امنیت ایران است این نیروی خدوم و فداکار را تحریم کرده است.
,
 
,
خوشحال با اشاره به این‌که فرمانده نیروی انتظامی، خراسان‌جنوبی را جزیره شرق امن کشور معرفی می‌کند، گفت: این جزیره امن شرق کشور به همت نیروهای خدوم انتظامی به وجود آمده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی نیرویی است که همیشه مشغول مبارزه بوده و یکی از نمادهای اقتدار ایران است در این راستا آمریکا به فکر تحریم ناجا و ایجاد خلل در اقتدار این نیروی نظامی افتاده است.
,
 
,
آمریکا با تحریم ناجا به فکر ناامن کردن ایران است
, آمریکا با تحریم ناجا به فکر ناامن کردن ایران است, آمریکا با تحریم ناجا به فکر ناامن کردن ایران است,
 
,
مجری صداوسیمای شبکه استانی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: آمریکا با تحریم ناجا به فکر نا امن کردن ایران و زندگی شهروندان، از بین رفتن اقتدار ایران و ایجاد تزلزل در کشور جمهوری اسلامی ایران است.
,
 
,
خوشحال تصریح کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به اندازه‌ای قوی است که تحت تاثیر تحریم‌ها قرار نخواهد گرفت و علاوه بر پیدا کردن قدرت مضاعف، مردم نیز با قدرت بیشتری پشت نیروی انتظامی ایستادگی خواهند کرد.
,
 
,
وی بیان کرد: آمریکا انرژی هسته‌ای ایران را تحریم کرد به کجا رسید؟ جریان موشکی ما را تحریم کرد به کجا رسید؟ و ما در مقابل با این تحریم‌ها به چه قدرتی رسیدیم؟
,
 
,
مجری صداوسیمای شبکه استانی خراسان‌جنوبی ادامه داد: کشور ایران در هر جایی که تحریم شد به پیشرفت‌های بیشتری دست یافت. در حال حاضر نیز بدون شک نیروی مقتدر انتظامی بعد از تحریم علاوه بر این‌که بیشتر مورد اعتماد و اعتقاد مردم قرار گرفته، پیشرفت‌های بیشتری خواهد داشت.
,
 
,
خوشحال افزود: آمریکا نیروی انتظامی ایران را تحریم کرد اما بداند که ایران بعد از این نیروی انتظامی مقتدر و مومنی خواهد داشت که تاکنون هیچ نیروی در دنیا مانند نیروی انتظامی ایران نبوده و نخواهد بود.
,
 
,
جامعه بدون حضور پلیس قادر به اداره شدن نیست
, جامعه بدون حضور پلیس قادر به اداره شدن نیست, جامعه بدون حضور پلیس قادر به اداره شدن نیست,
 
,
وی با بیان این‌که تصور جامعه بدون پلیس امکان پذیر نیست، گفت: حضور پلیس برای ایجاد نظم در جامعه ضروری است و جامعه بدون حضور پلیس قادر به اداره شدن نیست.
,
 
,
مجری صداوسیمای شبکه استانی خراسان‌جنوبی با اشاره به برخوردهای بسیار خشن پلیس آمریکا با شهروندان، بیان کرد: برخورد پلیس در ایران با مردم  بسیار خوب است و حتی سربازان کشور برای نجات جان مردم از خودگذشتگی می‌کنند.
,
 
,
خوشحال افزود: نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی نیز شهدای بسیار زیادی را برای امنیت کشور و استان تقدیم کرده است.
,
 
,
انسانیت و تدین دو عنصر لاینفک نیروی انتظامی
, انسانیت و تدین دو عنصر لاینفک نیروی انتظامی, انسانیت و تدین دو عنصر لاینفک نیروی انتظامی,
 
,
مجری صداوسیمای شبکه استانی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: نیروی مقدس جمهوری اسلامی ایران اصلا قابل مقایسه با نیروهای دیگر نیست چون انسانیت و تدین دو عنصر لاینفک این نیروی خدوم است.
,
 
,
وی با اشاره به جان فشانی‌های نیروهای نظامی، خاطرنشان کرد: در جریان شیوع ویروس کرونا نیروی انتظامی در کنار مدافعان سلامت فعالیت‌های بسیار زیادی از کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرها گرفته تا ضدعفونی معابر و فعالیت‌های دیگر را خالص و مخلص انجام داده است.
,
 
,
خوشحال با اشاره به برقراری امنیت کامل و پایین بودن درصد سرقت در خراسان جنوبی، اظهار کرد: این‌ها همه نشان از تلاش و زحمات فراوان نیروی انتظامی دارد.
,
 
,
مجری صداوسیمای شبکه استانی خراسان‌جنوبی تاکید کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیرویی مقتدر و متدین است و این تدین، نیروی انتظامی ایران را با نیروهای نظامی تمام دنیا متفاوت می‌کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه