اخبار داغ

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

۴۰ دستگاه جدید در شهربازی کیو خرم آباد نصب می شود

۴۰ دستگاه جدید در شهربازی کیو خرم آباد نصب می شود
سرمایه گذار پروژه شهربازی کیو خرم آباد گفت: حدود ۴۰ دستگاه جدید برای این شهربازی تعبیه شده که سه یا چهار دستگاه از آنها برای اولین بار در کشور نصب خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، مصطفی ترابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پروژه شهربازی کیو یکی از پروژه‌های مهم کشور است و از آن به عنوان ارم کوچک در کشور یاد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


سرمایه گذار بخش خصوصی بیان کرد: خیلی مهم است که یک طرح جدیدی در این شهربازی اجرا شود به همین خاطر توانستیم با شهرداری خرم‌آباد قراردادی منعقد کنیم که در طول ۱۵ ماه کار شهر بازی کیو را به بهره‌برداری برسانیم و به مدت ۱۰ سال با شرایط تخصیص یافته در اختیار ما باشد.

,
,


وی افزود: حدود ۴۰ دستگاه جدید برای این شهربازی تعبیه شده که سه یا چهار دستگاه از آنها برای اولین بار در کشور نصب خواهد شد.

,
,


ترابی تصریح کرد: این پروژه حدود ۳۲ میلیارد تومان هزینه در بر دارد که مطمئناً با وضعیت دلار این قیمت افزایش پیدا می‌کند که با یاری خداوند و کمک مسئولین اگر مشکلی پیش نیاید حدود ۸۰ درصد از دستگاهها آماده نصب هستند و فقط باید کار زیرسازی و فونداسیون آن صورت بگیرد.


سرمایه گذار پروژه شهربازی کیو گفت: اگر شهرداری خرم آباد زودتر وسایل شهر بازی را تخلیه کند و مجموعه را تحویل ما دهد می‌توانیم از موعد مقرر که ۱۵ ماه است کار اجرای بازسازی را انجام دهیم و تا عید ۱۴۰۰ فاز اول آن را با ۷۰ درصد دستگاه های تعبیه شده به بهره‌برداری برسانیم.

,
,
,
,
,

وی خاطرنشان کرد: نه تنها از دستگاه های قدیم شهربازی کیو استفاده نمی‌شود بلکه حصارکشی دور این شهربازی و تمام رستوران ها تخریب و طرحی نو در این شهر بازی ایجاد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه