اخبار داغ

رئیس شورای شهر خرم آباد:

فاز اول شهربازی کیو تا عید ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد

فاز اول شهربازی کیو تا عید ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد
علی ماکنعلی از بهره‌برداری فاز اول شهربازی کیو در صورت اجرای بازسازی این پروژه توسط بخش خصوصی در عید ۱۴۰۰ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، علی ماکنعلی امروز در مراسم آیین بازسازی شهربازی کیو در جمع خبرنگاران گفت: قرارداد منعقد شده با بخش خصوصی درباره پروژه بازسازی شهربازی کیو ۱۵ ماهه است که با قول مساعد سرمایه‌گذار فاز اول آن را در عید ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد، تا شهروندان خرم ابادی از مجموعه احداث شده حداکثر استفاده را ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


رئیس شورای شهر خرم آباد بیان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم شهر خرم آباد، بازگشایی شهربازی کیو است که از شروع به کار شورای دور پنجم و دو سال قبل از آن بحث واگذاری شهربازی کیو به سرمایه گذار قبلی وجود داشته که دچار مشکل شده بودند و در عقد قرارداد آن تضمین های لازم صورت نگرفته بود و روال رسیدگی به دستگاه قضا کشیده شد.

,
,


وی افزود: نهایتاً رای صادره قابلیت اجرایی برای شهرداری به دلیل مشکلات مالی نداشت و با رایزنی‌های اعضای شورای شهر با سرمایه گذار قبلی توانسته‌ایم با ۵۰ درصد رای صادر شده آن را مجاب کنیم که مجموعه شهربازی را به شهرداری تحویل دهد.

,
,


ماکنعلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از راه های برون رفت وضعیت بد مالی شهرداری حرکت به واگذاری امورات سرمایه گذاران است، به شکلی که شهرداری بستر مناسب را برای سرمایه‌گذار فراهم کند و تسهیلات لازم را به وجود بیاورد تا بتوانند در یک معامله بُرد بُرد، سرمایه گذار و شهرداری در حوزه های مختلف شهری خدمات ارائه دهند.

رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: یکی از اتفاق های خوب در دور پنجم شورای اسلامی راه اندازی و تاسیس شورای تحت عنوان هیئت عالی سرمایه گذاری در شهرداری می باشد که ثمره آن این پروژه شهربازی کیو است که کار بازسازی آن شروع شده و با کار کارشناسی شده توسط هیئت سرمایه‌گذاری توانستیم سرمایه گذار جدید توسط آقای ترابی قرارداد ببندیم.

,
,
,
,


وی اذعان داشت: طرحی نو در شهر بازی کیو ایجاد خواهیم کرد که بیش از ۴۵ دستگاه جدید نصب خواهند شد و با آورده اولیه سرمایه گذار که بیش از ۳۰ میلیارد تومان است راه‌اندازی می شود و سهم شهرداری در سال اول ۲۳ درصد بوده و هر ساله ۲۰ درصد به این سهم اضافه خواهد شد که پیش بینی می شود بیش از ۲۰ میلیارد تومان در طول ۱۰ سال نصیب شهرداری شود.

,
,


رئیس شورای شهر خرم آباد بیان کرد: چون این طرح به شکل بیوتی اجرا می شود بعد از ده سال سرمایه گذار می تواند وسایل خود را ببرد اما ابنیه و زیر ساخت این پروژه در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه