اخبار داغ

بانوی طلایی ووشوی جهان:

تحریم ناجا، تحریم ملت ایران است

تحریم ناجا، تحریم ملت ایران است
بانوی طلایی ووشوی جهان گفت: تحریم ناجا، تحریم ملت ایران بوده و این کار آمریکا از سر عجز در برابر ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مریم هاشمی در گفتگو با خبرنگار  مرصادنیوز  در خصوص تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا اظهار داشت: تامین امنیت کشور را مدیون نیروهای جان بر کفی هستیم که نیروی انتظامی بخشی از آنهاست و برای آرامش و آسایش مردم شبانه روز تلاش می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   مرصادنیوز ,

وی افزود: اگر به یکی از کشورهای پیشرفته دنیا مثل ایتالیا سفر کنید نمی توانید با امنیت خاطر در آن کشور قدم بزنید و حتما در آن انواع شرارت و آزار و اذیت را خواهید دید، اما در ایران در هر ساعت از شبانه روز می توان بدون هیچ دغدغه خاطری رفت و آمد کرد.

,

 این قهرمان کرمانشاهی گفت: نیروی انتظامی با تمام وجود از جان، مال و ناموس مردم دفاع می کند و شایسته قدردانی است.

,

هاشمی تصریح کرد: اقتدار نیروی انتظامی در برابر زیاده خواهان و اراذل و اوباش موجب شده تا در کشور فضای آرامی داشته باشیم.

,

وی عنوان کرد: نه تنها نیروی انتظامی بلکه ارگان های دیگر نظیر سپاه و ارتش خدمات ارزنده ای به کشور ارائه می‌کنند و برای دفاع از کشور با دشمنان می جنگند.

,

این بانوی طلایی ووشوی جهان گفت: تحریم نیروی انتظامی تحریم مردم ایران است زیرا نیروی انسانی از جنس مردم است و مردم با نیروی انتظامی و ارگانهای امنیتی گره خورده اند.

,

وی افزود: تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا از سر ناچاری است و می‌خواهد شرایطی را ایجاد کند که ایران را وادار به پذیرش خواسته های خود کند، در حالی که با حمایت مردم و مدیریت ولی امر مسلمین این موضوع اتفاق نخواهد افتاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه