اخبار داغ

فرمانده سپاه نهاوند خبر داد؛

توزیع 2 هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه

توزیع 2 هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه
سرهنگ علی مختاری گفت: در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه بیش از 2 هزار بسته غذایی در بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با همکاری گروه جهادی بقیه‌الله نهاوند و کمک خیرین در مسجد محمدیه نهاوند اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: دو مرحله از این رزمایش با همراهی و همدلی مردم نهاوند در ماه مبارک رمضان اجرا شد و بیش از 4500 بسته غذایی در بین نیازمندان بخش‌های مختلف نهاوند توزیع شد.

,

مختاری افزود: مردم مؤمن نهاوند نشان دادند در این شرایط کرونایی به فکر نیازمندان هستند و نوع‌دوستی خود را در این مرحله نیز نشان دادند.

,

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در دو مرحله گذشته بسته‌ها با همکاری سپاه و بسیج، استان قدس رضوی و استان مطهر شاهزاده محمد (ع) نهاوند جمع‌آوری و توزیع شد و خیرین نقش مهمی در این کمک‌ها داشتند.

,

وی ادامه داد: پس از پایان ماه رمضان با همکاری گروه جهادی بقیه‌الله شهرستان نهاوند بیش از 2000 هزار بسته غذایی آماده‌شده است و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

,

مختاری افزود: در این مرحله نیز حدود یک‌تن گوشت توسط این گروه جهادی خریداری‌شده است که بین نیازمندان شناسایی‌شده توزیع می‌شود.

,

وی اظهار داشت: سپاه و بسیج نهاوند در کنار همشهریان نیازمند هستند و از خیرین نیز برای کمک به نیازمندان درخواست همکاری و کمک داریم.

,

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: به یاری خدا و باهدف کمک به اقشار نیازمند و آسیب‌دیده و با کمک‌های مردم نهاوند مراحل بعدی این رزمایش نیز اجرا می‌شود و مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج نهاوند تحویل دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه