اخبار داغ

در گفت‌وگویی مطرح شد؛

هشدار پلیس فتا به شهروندان؛ کد بورسی‌ خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید

هشدار پلیس فتا به شهروندان؛ کد بورسی‌ خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید
سرهنگ رجبی گفت: شهروندان نام کاربری و رمز عبور بورسی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز پیشگیری و تشخیص پلیس فتا ناجا در گفت‌وگویی، گفت: یکی از مواردی که می‌تواند مورد سوء استفاده مجرمان سایبری قرار گیرد، ورود تازه‌واردان به بازار بورس است که شاید اطلاعات کامل و کافی برای ورود به این عرصه را ندارند و یا شاید مجبور به فعالیت در این بستر هستند، لذا در معرض تهدید و آسیب قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: از آنجایی‌ که سهام برخی از محصولات، کالا‌ها و سهام عدالت در بازار بورس عرضه‌ شده و به هموطنان این امکان داده‌ شده است که خودشان سهام خود را مدیریت کنند، لذا برخی از هموطنان بدون آگاهی از نحوه سپرده گذاری در بورس با مراجعه به کارگزاری‌ها و دریافت کد بورسی، اقدام به فعالیت در این فضا می‌کنند.
,
 
,
سرهنگ رجبی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که هموطنان باید رعایت کنند این است که نام کاربری و رمز عبور بورسی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند، چراکه ممکن است برخی از افراد سودجو با در اختیار داشتن رمز عبور آن‌ها اقدام به خرید و فروش سهام کنند و زمینه زیان دیدن قربانی را فراهم آورند.
,
 
,
وی افزود: لازم است هموطنان نسبت به حفظ و مراقبت از نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشند و قبل از سپرده گذاری و فعالیت در بازار بورس، آموزش‌های لازم را دریافت کنند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه