اخبار داغ

اوضاع ناآرام در مناطقی از آمریکا همزمان با ادامه اعتراضات

اوضاع ناآرام در مناطقی از آمریکا همزمان با ادامه اعتراضات
اعتراضات و ناآرامی ها در مینیاپولیس، مرکز ایالت مینه سوتا و همچنین در لس آنجلس مرکز ایالت کالیفرنیا ادامه دارد و اوضاع در برخی مناطق ناآرام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یورونیوز، سه روز پس از قتل جورج فلوید، سیاهپوست ۴۶ ساله آمریکایی به دست «درک شووین»، مأمور سفیدپوست پلیس، اعتراضات و ناآرامی‌ها در مینیاپولیس، مرکز ایالت مینه سوتا و همچنین در لس آنجلس مرکز ایالت کالیفرنیا ادامه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
معترضان به خشونت‌های پلیس آمریکا علیه سیاهان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته بود: «زندگی سیاهان هم اهمیت دارد» و «کشتار سیاهان را متوقف کنید».
,
 
,
همچنین در ایالت مینه سوتا به چند مقر پلیس حمله شد. برخی خودروهای پلیس هم مورد حمله معترضان قرارگرفتند.
,
 
,
در لس آنجلس نیز یورش معترضان به دو خودروی پلیس در بزرگراه ۱۱۰ که از مرکز لس آنجلس می‌گذرد حواشی زیادی برانگیخت.
,
 
,
از سوی دیگر همزمان با اعتراضات در آمریکا، یکی از شهروندان این کشور شب گذشته در نزدیکی محل تظاهرات علیه قتل جوان سیاهپوست در مینیاپولیس، جان خود را از دست داد.
,
 
,
گفته شده جسد نیمه جان فرد قربانی در نزدیکی محل اعتراضات و در پیاده رو پیدا شده است. علت قتل این معترض، شلیک گلوله عنوان شده و پلیس آمریکا نیز اعلام کرده که موضوع را بررسی می‌کند.
,
 
,
هنوز مشخص نیست که این فرد بر اثر شلیک چه کسی جان خود را از دست داده اما از آنجا که محل قتل او همزمان با اعتراضات و در نزدیکی محل اعتراضات بوده است، تردیدها را نسبت به عملکرد نیروهای پلیس آمریکا افزایش داده است.
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه