اخبار داغ

امام جمعه بوکان:

تحریم ناجا، نشان از ضعف و ناتوانی آمریکا است

تحریم ناجا، نشان از ضعف و ناتوانی آمریکا است
امام جمعه بوکان تحریم نیروی انتظامی از سوی آمریکا را نشان از ضعف و ناتوانی این کشور در رسیدن به اهداف شوم خود در ایران اسلامی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا ملا عباس احمدی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز گفت: بی تردید نیروی انتظامی نماد امنیت و آرامش جامعه است و تحریم های پوچ امریکا هیج تاثیری بر کارایی این نیروی کارامد و پرافتخار در کشور اسلامی ما ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,
امام جمعه بوکان ادامه داد: نیروی انتظامی از بدو تاسیس تا کنون هزاران شهید را در راه امنیت و آسایش کشور تقدیم کرده است و این گونه تحریم های کورکورانه هیچ تاثیری بر فعالیت پرتوان آن نخواهد داشت.
,
 
,
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی ایران اسلامی جدای از برقراری امنیت درون مرزهای کشور حافظ امنیت جامعه جهانی در سراسر اروپا و خود امریکا نیز به شمار می رود زیرا اگر رشادت های سبز پوشان انتظامی در مرزهای ایران و مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر نبود هم اکنون بسیاری از ملل جهان همچون درگیر بودن با ویروس کرونا درگیر معضلات اعتیاد در سطح جوامع خود نیز بودند که بسیار کشنده تر و مرگبار تر از کووید 19 است.
,
 
,
ماموستا ملا عباس احمدی با بیان اینکه دست امریکا در اجرای تحریم های کارامد بر جمهوری اسلامی شکست خورده است، اظهار کرد: خود سیاست مداران امریکایی نیز می دانند که این تحریم ها تنها شواف بازی ریس جمهور و تیم بی عقل وی در کاغ سفید برای راضی کردن سران رزیم صیهونیستی است.
,
 
,
امام جمعه بوکان افزود: امریکایی با قرار دادن نیروی انتظامی در لیست تحریم ها به دنبال نا امن کردن جامعه هستند هرچند بی تردید در این مورد نیز با شکست مفتضحانه ای رو به رو خواهند شد زیرا مردم و نیروی انتظامی دارای پیوند های ناگسستنی هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه