اخبار داغ

برخورد دوگانه رسانه‌های اصلاح‌طلب با حوادث تلخ؛

حامیان «زن کشیِ نجفی»؛ دلواپس حقوق زنان

حامیان «زن کشیِ نجفی»؛ دلواپس حقوق زنان
برخورد دوگانه رسانه‌های اصلاح‌طلب با حوادث تلخ بار دیگر شعار «حمایت از حقوق زنان» را که از سوی آن‌ها سر داده می‌شود را زیر سوال برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، دو حادثه تلخ و ناگوار یکی در تهران و دیگری در تالش منجر به قتل 2 زن شد، اما برخورد دوگانه رسانه‌های اصلاح‌طلب با این حوادث بار دیگر شعار «حمایت از حقوق زنان» را که از سوی آن‌ها سر داده می‌شود را زیر سوال برد.
 
در پرده اول اینکه سال گذشته یک مرد ایرانی همسر دوم خود را که زنی جوان بود و ۳۰ سال از مرد نیز کوچکتر بود، با اسلحه گرم –غیرمجاز- به قتل رساند، مرد در حالیکه یک بالش به دست داشت در اقدامی غافلگیرکننده زن جوان را به قتل رساند، زن جوان در زمان وقوع این جنایت بارها از همسرش(که به دلیل اختلاف سنی زیاد، جای پدرش بود) درخواست کرد که از اقدام جنایتکارانه صرفنظر کند، اما مرد مسن توجهی نکرد و قتلی دلخراش اتفاق افتاد.
 
در این شرایط اصلاح طلبان تاکید کردند که این مسئله‌ای خصوصی و شخصی است و «ما اصلاح طلبان» در مسائل شخصی و خانوادگی افراد دخالت نمی کنیم.
 
آن زمان هیچ طرح گرافیکی در حمایت از حقوق زنان و هیچ سرمقاله‌ای در نقد خشونت خانگی در صفحه نخست روزنامه‌های اصلاح طلب نقش نبست در عوض ده‌ها مقاله و گزارش در تجلیل از «قاتلِ یک زن» در روزنامه‌های اصلاح‌طلب کار شد و قاتل در حد یک «قهرمانِ مظلوم» بالا رفت و مقتول آماج توهین، تهمت و فحاشی قرار گرفت؛ چرا؟! چون قاتل یک اصلاح‌طلب مشهور به نام «محمدعلی نجفی بود»، همان شخصی که وقتی شورای شهر اصلاح‌طلب تهران او را به عنوان شهردار انتخاب کرد، گفت:«تهران را به شهری امن و آرام برای همه زنان تبدیل می‌کنیم»!
 
در پرده دوم «لزوم بازتعریف معنی ناموس پرستی»، «داس مرگ بر گردن رومینا»، «دخترکشی در خانه پدری»، «حکم قصاص دختر در خانه پدری»، «قربانی خانه پدری»، «خانه ناامن پدری»، «قتل رومینا در خانه پدری» و...اینها تیترهای روزنامه‌های اصلاح طلب درباره قتل یک زن توسط یک مرد است.
 
در یکی دو روز اخیر، رسانه‌های اصلاح طلب در داخل کشور در یک همصدایی آشکار با رسانه‌های معاند از جمله بی بی سی(رسانه ملکه انگلیس)، صدای آمریکا(رسانه دولت تروریست آمریکا) و ایران اینترنشنال(رسانه وابسته به آل سعود) موضوع قتل «رومینا اشرفی» را ناشی از اعتقادات دینی پدرش جا زده‌اند!
 
این در حالی است که یکی از مهمترین نهیب‌های قرآن به عصر جاهلیت، مسئله دخترکشی است، در حقیقت اقدام جنایتکارانه پدر رومینا کاملا در تعارض با اعتقادات دینی و مذهبی مسلمانان است.
 
به گزارش بلاغ، حمله به اعتقادات دینی و احکام الهی در بین برخی اصلاح‌طلبان همنوا با دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی یک موضوع قدیمی و مسبوق به سابقه است. در ماجرای جنایت شهردار اسبق تهران نیز این رفتار برای رهانیدن نجفی از چوبه‌دار در حالی صورت گرفت که این افراد در ماجرای رومینا تمام تلاش خود را بر ضرورت اجرای حکم قصاص قاتل متمرکز کرده‌اند. جدای از مباحث حقوقی و فقهی این موضوع، آنچه باعث تعجب می‌شود رفتار دوگانه اصلاح‌طلبان در یک موضوع مشابه است، گویی قصاص برای دوستان آنها بد است و برای فردی دیگر لازم؟! یا هر موقع آنها تشخیص دهند مناسب و در زمان دیگر مضر است!

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
, در این شرایط اصلاح طلبان تاکید کردند که این مسئله‌ای خصوصی و شخصی است و «ما اصلاح طلبان» در مسائل شخصی و خانوادگی افراد دخالت نمی کنیم., در این شرایط اصلاح طلبان تاکید کردند که این مسئله‌ای خصوصی و شخصی است و «ما اصلاح طلبان» در مسائل شخصی و خانوادگی افراد دخالت نمی کنیم.,
,
,
,
,
,
, در یکی دو روز اخیر، رسانه‌های اصلاح طلب در داخل کشور در یک همصدایی آشکار با رسانه‌های معاند از جمله بی بی سی(رسانه ملکه انگلیس)، صدای آمریکا(رسانه دولت تروریست آمریکا) و ایران اینترنشنال(رسانه وابسته به آل سعود) موضوع قتل «رومینا اشرفی» را ناشی از اعتقادات دینی پدرش جا زده‌اند!, در یکی دو روز اخیر، رسانه‌های اصلاح طلب در داخل کشور در یک همصدایی آشکار با رسانه‌های معاند از جمله بی بی سی(رسانه ملکه انگلیس)، صدای آمریکا(رسانه دولت تروریست آمریکا) و ایران اینترنشنال(رسانه وابسته به آل سعود) موضوع قتل «رومینا اشرفی» را ناشی از اعتقادات دینی پدرش جا زده‌اند!,
,
, این در حالی است که یکی از مهمترین نهیب‌های قرآن به عصر جاهلیت، مسئله دخترکشی است، در حقیقت اقدام جنایتکارانه پدر رومینا کاملا در تعارض با اعتقادات دینی و مذهبی مسلمانان است.,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه