اخبار داغ

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی:

مدیریت انقلابی مجلس می‌تواند کارگشا باشد/ ترکیب جدید هیئت رئیسه مجلس کارنامه درخشانی دارند

مدیریت انقلابی مجلس می‌تواند کارگشا باشد/ ترکیب جدید هیئت رئیسه مجلس کارنامه درخشانی دارند
جعفرقناد باشی با بیان اینکه در ترکیب هیئت رئیسه جدید مجلس افراد با سابقه عمرانی درخشان دیده می شود گفت: این افراد با سوابق عمرانی و عملیاتی درخشانی که دارند می‌توانند نقش موثری بر حوزه عمران، آبادانی، تولید، صنعت و سازندگی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قناد باشی، کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ترکیب جدید مجلس شورای اسلامی را ظرفیت بالقوه بالایی برای خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت:به نظر بنده این ترکیب می تواند در همین سال اول خود هم خدمات خوبی به مردم ارائه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

قناد باشی تصریح کرد: در حال حاضر می‌توان گفت به طور بالقوه بسیاری از شرایطی که مورد نظر رهبری یا مردم بود در مجلس یازدهم فراهم شده است.

,

وی افزود: نمایندگان مجلس یازدهم در مجموع و به طور کلی افراد خادمی بودند و کارنامه درخشان و خوبی دارند اما این ظرفیت بالقوه باید به عرصه عمل تبدیل شود و به نمایش گذاشته شود.

,

قنادباشی خاطرنشان کرد: تصور می کنم هم مردم و هم رهبری الان در انتظار عمل ترکیب مجلس جدید و منتظر کارنامه های جدیدی از این افراد هستند با توجه به عملکرد قبلی خوبی که داشتند.

,

وی گفت: در مجموع گرایشاتی که ممکن است موجب مناقشات بیهوده در مجلس شود در ترکیب جدید مجلس کمتر شاهد هستیم.

,

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی ادامه داد:خصلت های فردی افراد انتخاب شده هم تا جایی که بنده اطلاع دارم خوب است،این افراد انسان های خوبی هستند، هیچکدام از این افراد مشهور به خصلت هایی نیستند که فلج کننده، مانع و وقت گیر باشند.

,

قنادباشی خاطرنشان کرد: باز این مورد ها هم باید در عرصه عمل در مجلس ثابت شود، مجلسی که محل قانونگذاری است و  نیازمند دقت و کارشناسی  است.

,

وی با بیان اینکه در ترکیب هیئت رئیسه جدید مجلس افراد با سابقه عمرانی درخشان دیده می شود گفت: این افراد با سوابق عمرانی و عملیاتی درخشانی که دارند می‌توانند نقش موثری بر حوزه عمران، آبادانی، تولید، صنعت و سازندگی داشته باشند.

,

قناد باشی گفت:با توجه به این که مقام معظم رهبری در حال حاضر مسئله اقتصاد و فرهنگ را مهمترین مسائل کشور بیان فرمودند به نظر می‌رسد ترکیب هیئت رئیسه جدید  حوزه اقتصاد به‌خصوص بخش عمرانی آن را بهتر می توانند کار بکنند و به پیش ببرند .

,

وی افزود:البته به دلیل تخصص و تبحر هیئت رئیسه، موضوعات و مشکلات حوزه های دیگر کشور هم  قطعاً فراموش نخواهد شد.

,

قنادباشی تصریح کرد:  خوشبختی دیگری که ملت در این برهه دارد، این است که قوانین جدید دست و پا گیر  نیست به خصوص در حوزه عمران و آبادانی این قوانین  اصلاح شده است.

,

این تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: در موضوع نظارت و مباحثی که سبب اختلاس می شود، مواردی مانند عدم تخصص، تبحر و تعهد در کارهای عمرانی دخیل است و با توجه به سوابق هیئت رییسه جدید به خصصوص آقایان نیکزاد و قالیباف که در حوزه عمرانی بسیار فعال بودند، در این قسمت هم یعنی در قسمت نظارت می توانند بسیار موثر باشند.

,

قناد باشی افزود:به خصوص آقای قالیباف در مصاحبه های خود در قبل هم گفته بود مسکن را یکی از راه های جلوگیری از بیکاری عنوان کرده بود و مشکل مسکن و حل مشکل نقدینگی به عنوان یک شاه کلید حل مشکلات یاد کرد.

,

وی گفت: بخش آبادانی، عمران، سازندگی و تولید در عرصه مسکن و ابزار ساختمانی هم در نظارت و هم در قالب قانون گذاری فعال خواهد شد، انتظارات مردم از مجلس و رهبری در این حوزه بر آورده خواهد شد.

,

قناد باشی تصریح کرد:موضوع دیگر مربوط به مدیریت آقای قالیباف بر مجلس است که با روحیه بسیجی و انقلابی که دارد می تواند تاثیر زیادی داشته باشد و به نظر می‌رسد مجلس در همین یک سال اول ‌بتواند خدمات کلیدی و سریعی را به مردم ارائه دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه