اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان:

زیرساخت‌های لازم برای ماندگاری گردشگر در زنجان فراهم می‌شود

زیرساخت‌های لازم برای ماندگاری گردشگر در زنجان فراهم می‌شود
امیر ارجمند گفت: طرح جامع گردشگری استان زنجان با طرحی نوآورانه اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: طرح جامع گردشگری استان زنجان با رویکرد نوآورانه با کار مطالعاتی دقیق در استان اجرایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی با بیان اینکه تا کنون جلسات مختلفی با اساتید دانشگاه و افراد مرتبط در زنجان برگزار شده است، افزود: چرایی و عدم ماندگاری مسافر در شهر زنجان در قالب این طرح بررسی می‌شود.
,
 
,
این مسئول ادامه داد: کار مطالعاتی طرح جامع گردشگری استان زنجان با حضور اساتید دانشگاه زنجان به صورت قوی و با چشم‌انداز مطلوب در حال انجام است.
,
 
,
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان افزود: اساتید حوزه‌های مختلف اقتصادی، گردشگری، تاریخی، اجتماعی از دو ماه گذشته کار مطالعاتی طرح جامع گردشگری استان زنجان را برعهده گرفته‌اند.
,
 
,
ارجمند با بیان اینکه در قالب این طرح جامع در زمینه معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان برای ماندگاری بیشتر مسافران و گردشگران زنجان اقداماتی انجام می شود، گفت: استان زنجان دارای ظرفیت‌های بیشماری است که باید معرفی شوند.
,
 
,
وی ادامه داد: این طرح جامع برای شهرستان‌های استان نیز در نظر گرفته شده و کار مطالعاتی آنها نیز انجام می‌شود.
,
 
,
این مسئول از فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای ماندگاری گردشگر در قالب طرح جامع گردشگری استان خبرداد و گفت: برنامه‌های عملیاتی در این زمینه اجرایی می‌شود.
,
 
,
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان افزود: در صورت بهبود شرایط و فروکش کردن تب بیماری کرونا، تابستان برنامه خوبی برای گردشگران خواهیم داشت.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه