اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه این هفته استان کرمان مطرح شد؛

حرکت نفتکش های ایران به سمت ونزوئلا نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است/ اصلاح خطوط اقتصادی و توجه به تولید درون اولویت کاری نمایندگان مجلس باشد

حرکت نفتکش های ایران به سمت ونزوئلا نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است/ اصلاح خطوط اقتصادی و توجه به تولید درون اولویت کاری نمایندگان مجلس باشد
حجت الاسلام رئیسی امام جمعه موقت رودبار جنوب گفت: حرکت نفتکش های کشور ایران به کشور ونزوئلا با پرچم کشور نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" حجت الاسلام انصاری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهربابک تقوی را شرط تاثیر مواعظ قرآن دانست و گفت: قرآن، همچنین تقوی را عامل تربیت اسلامی می داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه شهرستان شهربابک با بیان اینکه تربیت و سبک زندگی اسلامی، مبتنی بر دو عفتِ دامن و عفت شکم است، افزود: این بدان معناست که حلال و حرام را باید در خوراک، شهوت و غرایز در نظر گرفت و مراعات کرد.

,

امام جمعه شهربابک: شیوع کرونا پایان برتری انگاری و تفکر مادی غربی ها است

, امام جمعه شهربابک: شیوع کرونا پایان برتری انگاری و تفکر مادی غربی ها است, امام جمعه شهربابک: شیوع کرونا پایان برتری انگاری و تفکر مادی غربی ها است,

وی به مناسبت های هفته پیش رو اشاره و تصریح کرد: روزهای ۱۴و۱۵ خرداد روزهای شناخت امام و امت امام و جانشین امام است.

,

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: تبادل نفت و رسیدن کشتی های سوخت به ونزوئلا چند مطلب را به همه فهماند از جمله اینکه تهدید دشمن تو خالی و نظام اسلامی مقتدر است.

,

وی تأکید کرد: همه مشکلات با دلار حل نمی‌شود و عزت ما در گرو قدرتی است که با رشادت امثال حاج قاسم حاصل شده است.

,

امام جمعه شهرستان شهربابک، مسئله ویروس کرونا را پایان برتری انگاری و غرور غربی ها دانست و اظهار کرد: این موضوع نشان داد که تفکر مادی حتی به درد رفاه دنیا هم نمی خورد چون انحصار طلبی دارد، ولی تفکر اسلامی هم دنیا و هم آخرت را تامین می کند، زیرا مبتنی بر ایثار و خیر خواهی و ایمان به قیامت است.

,

 

,

امام جمعه ریگان: تغییر فامیل برخی اقوام مسئولان برای جذب در بیمارستان ریگان

, امام جمعه ریگان: تغییر فامیل برخی اقوام مسئولان برای جذب در بیمارستان ریگان, امام جمعه ریگان: تغییر فامیل برخی اقوام مسئولان برای جذب در بیمارستان ریگان,

حجت الاسلام علی رنجبر نژاد ماهانی امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: در مکتب سیاسی و نهضت الهی امام سه بعد اسلامی و قرآنی که مکمل همدیگرند را میتوان مشاهده کرد و اگر روی یکی از ابعاد توجه و به ابعاد دیگر بی توجهی گردد جامعه به خطا و انحراف می رود.

,

وی افزود: سه بعد عقلانیت، معنویت و عدالت مکتب الهی و نهضت سیاسی امام را تا به امروز زنده نگه داشته است.

,

امام جمعه ریگان تصریح کرد: امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی را ببینید پرچم جمهوری اسلامی بر فراز کشتی ها برافراشته و سامانه‌های مکان یابی روشن و بدون ترس و واهمه در اقیانوس اطلس در حال حرکت است و به آمریکایی ها هم هشدار می دهد که دست از پا خطا نکند.

,

رنجبر ماهانی با انتقاد از نحوه استخدام نیروها در بیمارستان ریگان عنوان کرد: سه لیست برای جذب از شهرستان ریگان برای دانشگاه علوم پزشکی بم ارسال شده که تعداد زیادی از اقوام مسئولان در این لیست وجود دارد از جمله دختر خاله، دخترعمه، خواهر زن، پسر عمو و داماد که مردم هم آنها را میشناسند برخی ها حتی فامیل های خود را تغییر داده اند برای اینکه لو نروند که از کدام خانواده و فامیل مسئول هستند.

,

امام جمعه آسمینون: مجلس یازدهم سنگ بنای مجالس دیگر در گام دوم انقلاب

, امام جمعه آسمینون: مجلس یازدهم سنگ بنای مجالس دیگر در گام دوم انقلاب, امام جمعه آسمینون: مجلس یازدهم سنگ بنای مجالس دیگر در گام دوم انقلاب,

حجت الاسلام والمسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون (نودژ) در خطبه های نماز جمعه ۹ خردادماه۹۹ گفت: رسالت مجلس یازدهم در گام دوم انقلاب سنگین و انتظارات مردم بالاست .

,

احمدی نیک افزود :چهارشنبه،هفتم خرداد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی گشایش یافت؛ بدون تردید از این مجلس با توجه به ویژگی‏ ها و خصایص آن انتظارات بیشتری می‏ رود؛ همانطور که مقام معظم رهبری در پیامشان بیان داشتند این مجلس با نمایندگان کارشناس،فعال و پاکدست در راس امور است البته که یکی از الزامات در راس بودن مجلس حضور نمایندگان فعال،منظم،پاکدست، امانتدار و شناخت از شرایط و اولویت های کشور است.

,

خطیب جمعه نودژ تاکید کرد: مجلس یازدهم اولین مجلس چله دوم انقلاب و گام دوم انقلاب اسلامی نیز هست؛ از این جهت سمت و سوها و جهت‏ گیری‏ ها و رویکردها و عملکرد این مجلس می‏ تواند سنگ بنای مجالس دیگر در گام دوم انقلاب و الگویی برای آنها باشد لذا رسالت مجلس یازدهم در گام دوم انقلاب سنگین و انتظارات مردم بالاست و اگر این مجلس می خواهد مجلسی قوی باشد باید بتواند انتظارات به جا و به حق مردم و رهبری را برآورده کند و این امر با تاسی از منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله) و سیره شهدا محقق می شود.

,

احمدی نیک برخی از توصیه های مقام معظم رهبری به نمایندگان از جمله موضع گیری های انقلابی در شرایط مهم، توجه ویژه به بحث اقتصاد و توجه به رفع مشکلات اقتصادی و معیشت طبقات ضعیف، توجه به کاهش نقش تعیین کننده نفت خام در بودجه و پرهیز از حواشی و مسائل حزبی و جناحی اشاره کرد و گفت: انتظار داریم که این مجلس به دو وظیفه اصلی و اساسی خود یعنی قانونگذاری و نظارت بپردازد.

,

امام جمعه آسمینون (نودژ) با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری (حفظه الله) در روز قدس‌ که به علت شرایط کرونایی و فقدان تجمعات و تظاهرات روز قدس در جهان، از ویژگی خاصی برخوردار بود تصریح کرد: گویا این بار امام امت اسلام به میدان آمده بود تا یک‏ تَنه فقدان حضور ده ها میلیون مسلمان انقلابی در سراسر جهان را جبران کند و ثقل این رسالت بزرگ را بر عهده بگیرد.

,

وی ادامه داد: سخنرانی رهبر انقلاب در روز قدس از ابتدا تا انتها متمرکز روی موضوع قدس و فلسطین بود؛ بدین معنی که همگان باید بدانند که موضوع فلسطین و قدس برای جهان اسلام اولویت دارد و حوادث دیگر در سراسر منطقه و جهان، نگاه و فکر و دل و عمل ما را از این مسئله اصلی و راهبردی منحرف نخواهد ساخت و تاکید بر این که تجربه مقاومت و گفتمان مقاومت تنها تجربه موفق و پیش برنده و بهترین و مهمترین و اصلی ترین و تنها راه مبارزه با استکبار و صهیونیسم است.

,

امام جمعه کوهبنان: امام راحل روح خودباوری را به جامعه تزریق کردند

, امام جمعه کوهبنان: امام راحل روح خودباوری را به جامعه تزریق کردند, امام جمعه کوهبنان: امام راحل روح خودباوری را به جامعه تزریق کردند,

حجت الاسلام عباس جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهبنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل در آستانه ۱۴ خرداد ماه گفت: حضرت امام (ره) در برابر دشمنان انعطاف نداشت و همواره با صلابت، اقتدار و سرسختانه در برابر بدخوانان می ایستاد و دشمنان را مجبور به عقب نشینی می کرد.

,

وی بیان داشت : حضرت امام(ره) آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کردند گرچه امروزه برخی افراد درصدد تحریف افکار ایشان هستند اما مکتب ایشان مکتب قرآنی است.

,

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: حضرت امام به جامعه روح اعتماد و خودباوری را تزریق کردند که شما می توانید لذا شاهد موفقیت در بسیاری از عرصه ها هستیم .

,

وی یادآور شد: حضرت امام (ره) همواره به عدالت و رسیدگی به محرومین توجه داشتند لذا شاهدیم که مقام معظم رهبری دهه عدالت و پیشرفت را مطرح کردند.

,

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: ایشان همواره مسئولان را از زندگی اشرافی بر حذر می داشت و مکرر توصیه می کردند که مسئولان باید مردمی و در بین آنان باشند.

,

وی خاطر نشان کرد: تا امروز مکتب امام ، انقلاب را حفظ کرده لذا با موفقیت ما وارد چله دوم انقلاب اسلامی شدیم.

,

امام جمعه کوهبنان گفت: هشتم شوال مصادف با سالروز تخریب قبرستان بقیع بدست گروه وهابیت است گروهی کوته فکر، کنج اندیش وخود خواه که شبیه خوارج هستند.

,

وی تاکید کرد: این گروه ملحد با نشانه های اسلامی به نفع اسرائیل با مسلمانان می جنگند و گرفتاری هایی را برای مردم بوجود می آورند چون کاملا در اختیار صهیونیست ها هستند لذا مسلمانان باید متحد شوند و ممالک خود را از وجود این افراد ملحد پاک کنند.

,

خطیب جمعه کوهبنان به آغاز کار مجلس اشاره کرد و افزود: مجلس عصاره ملت است در حالی که خرداد ماه ۵۹ اولین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور شکل گرفت که طی سالیان گذشته مجلس با فراز و فرودهایی همراه بود و در برهه هایی مردم خون دل ها از مجلسی ها خوردند.

,

وی با استناد به کلام حضرت امام (ره) تصریح نمود: نمایندگان مجلس باید توجه به عمران و آبادانی کشور، رسیدگی به محرومین، ایستادگی در برابر قدرت ها، مراقبت از وجود نفوذی ها در مجلس ، مراقبت از تمامیت ارضی کشور، پرهیز از دنیا طلبگی ،پرهیز از اختلاف را در سرلوحه فعالیت های خویش قرار دهند.

,

 

,

امام جمعه موقت رودبارجنوب: حرکت نفتکش های ایران به سمت ونزوئلا نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است

, امام جمعه موقت رودبارجنوب: حرکت نفتکش های ایران به سمت ونزوئلا نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است, امام جمعه موقت رودبارجنوب: حرکت نفتکش های ایران به سمت ونزوئلا نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است,

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی امام جمعه موقت شهرستان رودبارجنوب در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: مجوز صادرات رب گوجه فرنگی در روزهای آخر اردیبهشت نوش داروی بعد مرگ سهراب بود مسئولان مربوطه باید از همین امروز برای سال آینده برنامه ریزی کنند تا کشاورزان دچار خسارت نشوند.

,

وی با اشاره به صادرات بنزین به ونزوئلا بیان کرد: حرکت نفتکش های کشور ایران به کشور ونزوئلا با پرچم کشور نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

,

خطیب جمعه رودبارجنوب با تاکید بر اهمیت حفظ روحیه انقلابی نمایندگان مجلس یازدهم عنوان کرد: این مجلس باید انقلابی بماند و جلو نفوذ و فساد را بگیرد و قوانینی را تصویب کند که معیشت مردم را تامین کند.

,

 

,

امام جمعه رابر: افرادی که چشم امید به شیطان بزرگ دارند از تحریم های خدا بترسند

, امام جمعه رابر: افرادی که چشم امید به شیطان بزرگ دارند از تحریم های خدا بترسند, امام جمعه رابر: افرادی که چشم امید به شیطان بزرگ دارند از تحریم های خدا بترسند,

حجت الاسلام سمیعی امام جمعه موقت رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته، ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از خصوصیات انسان با تقوا انفاق است خداوند متعال تاکید می کند از آنچه روزی شما کردیم انفاق کنید.

,

وی با اشاره به روایت حضرت محمد (ص) که فرمودند: بهترین دست ها، دست انفاقگر است، افزود: اهمّیّت انفاق درتعجیل کردن ، بدون منت و مخفیانه است هر چند آشکارا انفاق کردن ثواب دارد گاهی نیاز به تبلیغ است.

,

حجت الاسلام سمیعی گفت: تقوا زمینه ساز نزول برکات است ایمان به تنهایی کافی نیست امّا آنچه که به کار بها و ارزش می‌دهد عمل و تقواست با ایمان، عمل و تقوا برکات الهی حتمی است.

,

امام جمعه موقت رابر همچنین رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خردادرا گرامی داشت و افزود: امام بزرگوار به خدا اعتماد کرد و پیروز شد.

,

وی انقلاب را یک نعمت خواند و تصریح کرد: نسبت به این انقلاب ناشکری نکنید بی توجهی نکنید اگر به ظالمان تکیه کنید به آتش تمسک کرده اید نگذارید خدا مارا تحریم کند.

,

حجت الاسلام سمیعی گفت: کسانی چشم امید به شیطان بزرگ دارند از تحریم های خدا بترسند.

,

 

,

امام جمعه فاریاب: ابر قدرتی ایران و صادرات بنزین به ونزوئلا معادلات جهانی را بهم ریخت

, امام جمعه فاریاب: ابر قدرتی ایران و صادرات بنزین به ونزوئلا معادلات جهانی را بهم ریخت, امام جمعه فاریاب: ابر قدرتی ایران و صادرات بنزین به ونزوئلا معادلات جهانی را بهم ریخت,

حجت الاسلام رفیعی خطیب نماز جمعه فاریاب یاد و خاطر امام راحل را گرامی داشت و بیان کرد: انقلاب امام بر سه پایه استوار است اول عقلانیت و برهمین اساس حکومت مردم سالاری دینی است.

,

حجت‌الاسلام رفیعی اظهار کرد:بعد دوم معنویت امام، اخلاص، توکل و اخلاقمداری بود.

,

خطیب نماز جمعه فاریاب بیان کرد :بعد سوم عدالت بودکه امام مرتب از کوخ نشینی حمایت می کرد و به مسئولان هم سفارش می کرد از اشرافیت اجتناب کنند.

,

حجت‌الاسلام رفیعی در ادامه به ابرقدرتی ایران اشاره کرد و افزود: قدرت ایران معادلات جامعه جهانی را برهم ریخته است، بی توجهی به تحریم‌ها صدور نفت به ونزوئلا، قدرت برتر منطقه و تقویت احزاب و گروه های مقاومت نشان از ابر قدرتی ایران اسلامی است.

,

وی در پایان بیان کرد: برای مجلس یازدهم آرزوی موفقیت می کنیم و از نمایندگان می خواهیم توصیه رهبری در خصوص معیشت مردم را جدی بگیرند و با وضع قوانین ریشه فساد را بخشکانند زیرا با هرس کردن سر شاخه های فساد مثل سلاطین سکه و ارز و قیر و. . . فساد از بین نمی‌رود.

,

 

,

امام جمعه فهرج: اصلاح خطوط اقتصادی و توجه به تولید درون اولویت کاری نمایندگان مجلس باشد

, امام جمعه فهرج: اصلاح خطوط اقتصادی و توجه به تولید درون اولویت کاری نمایندگان مجلس باشد, امام جمعه فهرج: اصلاح خطوط اقتصادی و توجه به تولید درون اولویت کاری نمایندگان مجلس باشد,

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به پیام رهبر انقلاب به منتخبین مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در راس همه امور بودن نشان از جایگاه خاص مجلس است و نماینده ها باید کاری کنند که این مهم به معرض ظهور و بروز برسد.

,

وی با تاکید بر توجه جدی نمایندگان مجلس به مشکلات معیشتی مردم ابراز کرد: اصلاح خطوط اقتصادی همراه با توجه به تولید درون باید اولویت کاری نمایندگان مجلس یازدهم باشد.

,

خطیب جمعه فهرج حضور نماینده جدید مردم شرق استان در مجلس را ظرفیت بالقوه برای منطقه عنوان و اظهار کرد: حجت الاسلام غضنفرآبادی فرد شناخته شده و مردمی است که با همکاری مردم و مسئولان میتواند تحول زیادی برای شرق استان به همراه داشته باشد.

,

ابراهیمی لنگر انداختن ۵ نفتکش ایران در سواحل کاراییب را نشانه قدرت بین المللی ایران دانست و افزود: کشور ما دارای ظرفیت های فراوانی است و باید با توجه به قدرت درون از آنها بیشتر بهره ببریم.

,

وی در پایان با اشاره به تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیون گفت: مهمترین ثمره تفکر وهابیت در کشورهای اسلامی اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و دیگر فرقه های مذهبی است که به آبروی ائمه به زودی ریشه این افراد نابود می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه