اخبار داغ

امام جمعه پارسیان:

ایران با تحقیر آمریکا به حیاط خلوت آنها نفتکش اعزام می کند

ایران با تحقیر آمریکا به حیاط خلوت آنها نفتکش اعزام می کند
حجت الاسلام بارانی با اشاره به زورگویی آمریکا نسبت به ایران اسلامی، گفت: ایران با تحقیر آمریکا به حیاط خلوت آنها نفتکش اعزام می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمز، حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته با تسلیت سالگرد رحلت امام خمینی(ره ) ایشان را عزت دهنده ملت ایران و درهم شکننده ابهت پوشالی مستکبرین عالم معرفی کرد و گفت: امروز مکتب امام ذخیره بزرگ ملت ایران است و با این مکتب نورانی توانسته ایم چهار دهه این مسیر دشوار را سپری و در برابر توطئه های شبانه روزی دشمن ایستادگی کنیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حجت الاسلام بارانی، پیروی از مکتب امام را رمز پیروزی و رها کردن آنرا عامل عقب افتادگی انقلاب دانست و افزود: یکی از مبانی مهم مکتب امام، استکبارستیزی و یاری مستضعفان است و امام بزرگوار ما با شعار نه شرقی و نه غربی در برابر مستکبرین عالم ایستادند که یکی به زباله دان تاریخ پیوست و یکی در حال زوال و نابودی است .

,

وی، ادامه داد: آمریکایی ها اگر روزی در خلیج فارس به وسیله مترسک دست سازشان علیه ایران جنگ نفتکش ها راه می انداختند اما امروز جمهوری اسلامی با تحقیر آمریکا به حیاط خلوت آنها نفتکش اعزام می کند و ایالات متحده نیز هیچ غلطی نمیتواند کند و یقینا این وعده حق امامین انقلاب مبنی بر زوال و افول قدرت آمریکا روبه تحقق است.

,

امام جمعه پارسیان، تصریج کرد: ایالات متحده چندین دهه در دنیا به عنوان قدرت اولِ ثروت و علم و فناوری و نظامی وجهه داشت و همین وجهه موجب نفوذ آنها در جهان شده بود به طوری که در نیمه اول قرن بیستم در اوج قدرت جهانی بودند و هر دولتی به دنبال پناه بردن به آنها بود اما امروز به برکت مکتب امام این وجهه به طور کامل از بین رفته است و دولت آمریکا به عنوان یک متهم در بین ملت ها و دولت های آزاده دنیا مطرح است.

,

خطیب جمعه پارسیان، با اشاره به فراگیری شعار مرگ بر آمریکا در دنیا و عدم اختصاص آن به ملت ایران عنوان کرد: رژیمی که روزی با انگشت اشاره سفیرش، حکومت ها را تغییر می داد اما امروز در برابر قدرت ملت ایران افسران امنیتی اش می گویند اگر ترامپ در کارائیپ دست از پا خطا کند در خلیج فارس نقره داغ می شود و این نشان دهنده قدرت بزرگ ملت ایران است .

,

حجه الاسلام بارانی افزود: آمریکایی ها به خوبی می دانند که اگر غلط اضافی کنند شاگردان و همرزمان حاج قاسم سلیمانی خلیج فارس را گورستان ناوهایشان خواهند کرد و ما در دفاع از عزت ملی خود با احدی شوخی نداریم و به برکت خون شهدا امروز ملت ایران در دنیا عزتمند و عزیز است.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان، با اشاره به وضعیت نامطلوب استان در مواجهه با بیماری کوید ۱۹ در ضمن توصیه ای خطاب به مردم اظهار‌کرد: مردم عزیز فعالیت های روزمره را با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی انجام دهند و از برگزاری مراسمات غیر ضرور جشن و عزا خصوصا با جمعیت فراوان خودداری کنند .

,

وی، با تسلیت شهادت اولین پرستار هرمزگانی با ویروس کرونا گفت: حکم عقل و شرع و قانون ایجاب می‌کند که مردم فهیم استان برای حفظ سلامتی خود و جامعه به دستورات و توصیه های بهداشتی عمل کنند و دولت محترم و کادر بهداشتی و درمانی استان را در مهار و کنترل این بیماری یاری رسانند.

,

امام جمعه پارسیان، در بخش پایانی خطبه دوم با اشاره به مصرف بالای برق در شهرستان، تاکید کرد: متاسفانه با توجه به فصل گرما مصرف برق در شهرستان افزایش پیدا کرده است و ممکن است با همین روند مصرف با مشکل مواجه شویم لذا درخواست مسئولان برق شهرستان صرفه جویی بیشتر در این زمینه برای خدمت رسانی مطلوب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه