اخبار داغ

امام جمعه سیریک:

معیشت مردم اولویت اصلی مجلس جدیدباشد

معیشت مردم اولویت اصلی مجلس جدیدباشد
حجت الاسلام حیدری گفت: نمایندگان مجلس جدید،‌ باید معیشت طبقه ضعیف در اولویت کار خود قرار دهند و برای تحقق عدالت تلاش بکنند و مجلس باید در قانونگذاری، انقلابی عمل کنند و قوانین مربوط به اقتصاد از جمله تولید و اشتغال را اصلاح کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمز، حجت الاسلام حسن حیدری، امام جمعه سیریک در خطبه های این هفته اظهار کرد: نباید مطالبه ما از نمایندگان، دعوا و فریاد زدن باشد مجلس باید از اختلاف و تنش اجتناب کند و از ابزارهای قانونی خود برای به تکاپو واداشتن دولت استفاده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: اعزام پنج نفتکش ایرانی با پرچم مقدس کشورمان به کشور ونزوئلا از جهات مختلف حائز اهمیت است اولا با فروش بنزین،‌از مرحله خام فروشی نفت،‌ وارد مرحله فرآورده فروشی شدیم که گام مهمی در اقتصاد مقاومتی است و ثانیا ایران را به عنوان ابرقدرت جهانی معرفی کرد و نشان داد که آمریکا یک قدرت پوشالی است.

,

امام جمعه سیریک افزود: نفت کش های ایرانی فقط بنزین صادر نکردند، بلکه عزت و غرور ایران را نیز صادر کردند و تیری بر تابوت قدرت پوشالی آمریکا و جهان استکبار بودند.

,

حجت الاسلام حیدری با اشاره به قتل دلخراش دختر نوجوان تالشی، گفت:این حوادث،‌ محصول شوم فرهنگ ولنگار غربی و فضای آشفته مجازی است اگر به دستورات اسلام عمل کنیم،‌ این حوادث پیش نخواهد آمد و اسلام به هیچ پدری هم اجازه چنین جنایتی را نمیدهد.

,

وی ابراز کرد: سال ها از مطالبه جدی مقام معظم رهبری،‌ نسبت به ایجاد شبکه ملی اطلاعات میگذرد و مسئولان باید پاسخ بدهند که چرا هنوز محقق نشده است، شبکه ملی اطلاعات به معنای محدودیت نیست؛ بلکه شبکه ملی اطلاعات در یک کلام به معنای اینترنت ایمن، ارزان و سریع است و حق همه مردم ایران است که فضای مجازی آنها هم مثل فضای حقیقی امنیت داشته باشد، این حق مردم است که اینترنت سریع داشته باشند. این حق مردم است که برای اینترنت هزینه گزاف پرداخت نکنند وان شاء الله مجلس جدید یکی از مطالبات جدی خود را تحقق شبکه ملی اطلاعات قرار دهد.

,

امام جمعه سیریک با اشاره به سالروز رحلت امام راحل، تصریح کرد:شناخت سیره و شخصیت امام،‌ چراغ راه انقلاب است و هرجا به آن ملتزم بودیم، توفیق پیدا کردیم ، لذا شناخت سیره امام بسیار مهم است.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد و گرامیداشت شهدای این قیام اظهار کرد:قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است و حادثه غم انگیزی که قریب به ۱۵ هزار نفر از مردم ولایتمدار کشورمان برای دفاع از اسلام و مرجعیت مظلومانه به شهادت رسیدند و با خون خویش زمینه شکل گیری حکومت اسلامی را ایجاد کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه