اخبار داغ

معاون رئیس ‌جمهور در گیلان:

طرح‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا تأمین اعتبار می‌شود

طرح‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا تأمین اعتبار می‌شود
معاون رئیس ‌جمهور از تامین اعتبار طرح‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا خبر داد و گفت: دولت قصد دارد این طرح‌ها را تا پایان امسال افتتاح کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد باقر نوبخت امروز در حاشیه بازدید از روند احداث سد پلرود رودسر در جمع خبرنگاران به ضرورت بهره‌برداری و آبگیری این سد تا پایان امسال اشاره کرد و اظهار داشت: با در نظر گرفتن شرایط فنی و امکانات لازم، امکان بهره‌برداری و آبگیری سد پلرود در پایان سال 99 وجود دارد.

معاون رئیس‌ جمهور با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی سد پلرود رودسر خاطرنشان کرد: این سد هم‌اکنون دارای پیشرفت فیزیکی 73 درصدی است و با پرداخت اعتبارات لازم، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) می‌تواند تا پایان امسال ساختمان این سد را به بهره‌برداری برساند‌ و شرایط لازم برای این کار وجود است.

نوبخت سیاست دولت در راستای تکمیل طرح‌ها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بهره‌برداری تمامی طرح‌ها و پروژه‌هایی که قابلیت بهره‌برداری دارند جزو سیاست‌های دولت است و دولت قصد دارد این طرح‌ها را تا پایان امسال افتتاح کند از طرفی پروژه‌های آبرسانی و تأمین آب مورد نیاز زراعت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اختصاص 31 هزار و 220 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی که دارای قابلیت بهره‌برداری تا پایان امسال هستند گفت: این اعتبار هفته گذشته توسط سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت شده است.

معاون رئیس‌ جمهور از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای خبر داد و بیان کرد: قرار است تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان برنامه و بودجه، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و امور آب در هفته آینده منعقد شود.

به گزارش تسنیم عملیات اجرایی سد پلرود در سال 1389 توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) آغاز شد و این سد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دومین سدمخزنی به شمار می‌رود که با بیشترین پیشرفت فیزیکی قرار است تا پایان این دولت به بهره‌برداری برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه