اخبار داغ

فیلم؛

برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت در کوهدشت

برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت در کوهدشت
فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: اجازه دهن‌کجی به قانون را نمی‌دهیم و با برهم زنندگان نظم و امنیت در کوهدشت قاطعانه برخورد می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، با حضور سردار حاجی محمد مهدیان نسب، فرماندهی انتظامی لرستان و سرهنگ دولتشاهی، فرمانده انتظامی کوهدشت و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ایست‌های بازرسی وسایل نقلیه در مبادی ورودی شهرستان برپا شد و با متخلفین برخورد جدی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

سرهنگ عباس دولتشاهی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پاسخ به مخلین نظم و امنیت شهرستان، برابر قانون و ضوابط، باقدرت و شدت برخورد می‌کنیم.

,

وی افزود: از امروز شاهد مشت آهنین نیروی انتظامی و اقدامات بازدارنده و با شدت در سطح شهرستان کوهدشت، علیه قانون‌شکنان خواهیم بود.

,

فرمانده انتظامی کوهدشت عنوان کرد: بافرهنگ سازی که همه دستگاه‌ها وظیفه‌دارند، صف مخلین نظم و امنیت از صف مردم نجیب شهرستان جدا می‌شود، با این بخش از ناهنجاری‌ها که گروهی اندک با دهن‌کجی به قانون ایجاد می‌کنند، برابر قانون برخورد قاطعی داریم.

,

وی تصریح کرد: برخورد شدید و جدی با برهم زنندگان نظم و امنیت، برخورد با قاچاقچیان سلاح و مواد مخدر، برخورد با اراذل‌واوباش، برخورد با رانندگان متخلف و… ازجمله برنامه‌ها در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی است.

,

دولتشاهی گفت: دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی تا نتیجه و آرامش مطلوب کار خود را ادامه داده و با تخلفات آشکاری که نقض صریح قانون است به‌شدت برخورد قانونی می‌شود.

,

گفتنی است این برنامه هم چنان ادامه دارد و برنامه های دیگری نیز در راستای برخورد با شدت با برهم زنندگان نظم و امنیت شهرستان اجرا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه