اخبار داغ

اعتراف مقام ارشدآیالات متحده درشکست رسانه ی صدای آمریکا

اعتراف مقام ارشدآیالات متحده درشکست رسانه ی صدای آمریکا
مشاورامورخارجه آمریکا گفت: 17 میلیون دلار را بدون موفقیت در رسانه های فارسی زبان ، هدر دادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیویورک پست، برایان هوک، مشاور وزارت امور خارجه ایالات متحده ، گفت: شکایات مداوم درباره سایت صدای آمریکا به زبان فارسی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مقام آمریکایی مسئول پرونده ایران در کاخ سفید با انتشارمطلبی پس از انتقاد از رسانه های آمریکایی فارسی زبان در ایالات متحده که براساس تأمین بودجه پول مالیات دهندگان برای انتشار محتوا علیه جمهوری اسلامی ایران ، از عناصر اجرایی این رسانه مستقر در آمریکا خواست تا بهتر عمل کنند.

,

برایان هوک ، مشاور وزیر امور خارجه آمریکا، گفت: سایت صدای آمریکا به دلیل عدم موفقیت در دستیابی به اعتبار لازم در پخش اخبار تبلیغاتی آمریکا علیه ایران ، با شکایات مداوم روبروست.

,

او افزوده است:  وب سایت صدای آمریکا ۱۷ میلیون دلار از پول مالیات دهندگان دریافت کرده است ، اما نتوانسته آمریکا را با ایران با محتوای مبتنی بر واقعیت نشان دهد که قابل اعتمادباشد؟!

,

هوک این سایت آمریکایی را که به چندین زبان از جمله فارسی برنامه پخش می کند ، در ارزیابیی که به وزیر امور خارجه ایالات متحده مایک پومپئو نوشته توضیح می دهد این سایت به حکومت ایران وابسته است ؟! و آن را متهم کرد: صدای آمریکا نتوانسته است فرایند درستی با تعامل ازسیاست های ایالات متحده را با توده های فارسی زبان با تعادل و دقت لازم در فضای اطلاعاتی مورد مناقشه برقرار کند.

,

هوک همچنین با اشاره به سوء مدیریت گسترده دراین سایت و شکست آن برای ایجاد یک محل کار آزاد، گفت: گزارش عمومی حاکی از نارضایتی گسترده کارکنان و ادعای طرفداری و بکارگیری روندی مغرضانه شد.

,

او تاکید کرد: صدای آمریکا و آژانس نظارت بر آن ، آژانس آمریکایی رسانه های بین المللی (USAGM) ، به طور مرتب توسط کارمندانشان در نظرسنجی های مخفی مشخص شده که به عنوان یکی از بدترین آژانس های فدرال که برای آن تبلیغات آمریکا کار می کند طبقه بندی شده اند.

,

/Voice of America was founded n 1942 to communicate US policies to a global audience. VOA’s congressionally funded Persian News Network received more than $17 million in taxpayer funds last year. But VOA is failing to represent

,

 

,

ترجمه عبدالمجید اورا

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه