اخبار داغ

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی:

مهم‌ترین اولویت مجلس ساماندهی به اوضاع معیشتی است/ با شفافیت بیش از 80 درصد از فساد ها از بین خواهد رفت

مهم‌ترین اولویت مجلس ساماندهی به اوضاع معیشتی است/ با شفافیت بیش از 80 درصد از فساد ها از بین خواهد رفت
عنابستانی گفت: اولویت‌های مجلس پیش رو در موضوعات اقتصادی  معیشت مردم ریل‌گذاری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی‌اصغر عنابستانی صبح امروز در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین اولویت مجلس باید بر اساس سامان‌دهی به معیشت و اقتصاد طرح‌ریزی شود اظهار داشت: مردم به لحاظ اقتصادی در تنگناهای خاصی قرار دارند که این مهم باد توسط مجلس یازدهم ساماندهی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بابیان اینکه یکی دیگر از موضوعات اصلی که اهتمام ویژه مجلس را باید در پی داشته باشد شفافیت است تأکید کرد: بیش از 80درصد از فسادها با شفافیت از بین خواهد رفت.

,

عنابستانی در ادامه تشریح موضوع شفافیت به بحث قانون شفافیت اشاره کرد و افزود: شفافیت باید به‌عنوان یکی قانون افراد را ملزم کند که آنچه را در لایه‌های پنهان می‌تواند باعث رانت و فساد شود را شفاف بیان کرده و از این وقایع جلوگیری کند.

,

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شفافیت در حوزه اجرایی کشور از همه موارد مهم‌تر است بیان کرد: کار اول مجلس رسیدگی و اصلاح لایحه ناقص شفافیت است که از سوی دولت به مجلس آمده است و همین لایحه را با فوریت در دستور کار قرار خواهیم داد.

,

عنابستانی همچنین بابیان اینکه مناسبات دولت ازجمله دیگر موارد یاست که باید به‌صورت صریح و شفاف بیان شود ادامه داد: طرح‌ها حساب‌های بانکی و دیگر مناسبات دولتی باید به‌صورت روشن در اختیار مردم قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه