اخبار داغ

جوکار در گفتگو با دانا خبر داد:

شرایط نمایندگان برای عضویت در کمیسیون های تخصصی اصلاح می شود

شرایط نمایندگان برای عضویت در کمیسیون های تخصصی اصلاح می شود
نماینده مردم یزد در مجلس گفت: عضویت نمایندگان در کمیسیون های تخصصی بعد از اصلاح آیین نامه داخلی مجلس و بازنگری در امتیازدهی ها انجام پذیر خواهد بود.
[

«محمدصالح جوکار»، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره انتخاب روسای کمیسیون های تخصصی مجلس عنوان کرد: براساس ماده 36 آیین نامه داخلی مجلس دستورالعملی برای امتیازبندی نمایندگان براساس تحصیلات و سوابق نمایندگی و فعالیت هایی که از قبل در داخل کمیسیون های مختلف داشتند، برای مجلس لازم الاجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه هر یک از این موارد براساس این ماده از آیین نامه امتیاز خاصی دارد افزود: امتیازات نمایندگان جمع بندی شده و در نهایت در شعب 15 گانه تشکیل شده در مجلس کمیسیون هر یک از نمایندگان مشخص خواهد شد و پس از آن امکان انتخاب روسای کمیسیون ها فراهم می شود.

,

جوکار با بیان اینکه اگر نماینده ای اعتراضی داشته باشد این اعتراضات نیز در شعبه مورد نظر رسیدگی می شود تصریح کرد: برخی نمایندگان معتقدند که این بخش از آیین نامه نیازمند تغییر و اصلاح است از این رو اصرار بر این است که قبل از انتخاب اعضای کمیسیون ها آیین نامه مجلس اصلاح شود.

,

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: قرار است هیئت رئیسه مجلس بعد از بررسی مجدد این بخش از آیین نامه اصلاحات لازم را انجام دهد تا براساس آیین‌نامه اصلاح شده اعضای کمیسیون ها معرفی شوند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه