اخبار داغ

زد و بندهای سیاسی و اقتصادی سه نماینده سابق استان بوشهر/ دستگاه قضایی دلیل رد صلاحیت نمایندگان را پیگیری کند

زد و بندهای سیاسی و اقتصادی سه نماینده سابق استان بوشهر/ دستگاه قضایی دلیل رد صلاحیت نمایندگان را پیگیری کند
فعال رسانه ای استان بوشهر گفت: استان بوشهر دارای چهار نماینده بود که سه نفر از لیست امید و یک نفر هم به اصطلاح اصولگرا؛ اما بی‌تفاوت و البته جزء لیست همراهان لاریجانی بود. دراین میان به جز نماینده دشتی و تنگستان، سه نماینده دیگر بیشتر به زد و بندهای اقتصادی و سیاسی مشغول بودند تا منافع خود و هم حزبی هایشان را تامین کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضی دربندی فعال رسانه ای استان بوشهر در گفت و گو با سپاس، با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم، اظهار کرد: به شدت معتقد هستم نمایندگان مجلس شورای اسلامی فقط باید به وظایف خود که همان قانون گذاری، نظارت و رابطه بین مردم و مسئولان است بپردازند. نماینده قبل از اینکه ماهیتی محلی داشته باشد ماهیتی ملی دارد. اما طبق یک روال غلط در نمایندگی بر پاشنه ای دیگر می‌چرخد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

دربندی گفت: استان بوشهر در مجلس دهم دارای چهار نماینده بود که سه نفر از لیست امید و یک نفر هم به اصطلاح اصولگرا؛ اما بی‌تفاوت و البته جزء لیست همراهان لاریجانی بود. دراین میان به جز نماینده دشتی و تنگستان، سه نماینده دیگر بیشتر به زد و بندهای اقتصادی و سیاسی مشغول بودند تا منافع خود و هم حزبی هایشان را تامین کنند.

,

فعال رسانه ای استان بوشهر افزود: نماینده دشتستان کارنامه قابل قبولی چه در سطح ملی و چه در سطح استانی نداشته است. مدیران دشتستان فاقد کارایی لازم بودند و حتی در مقطعی فرماندار نداشتیم، طرح پتروشیمی به محاق رفت، شهرک صنعتی خوشاب به طور کامل فشل و از کار افتاده است و نماینده پیگیر مسائل آن نبود.

,

وی بیان کرد: آب و برق دشتستان و در راس آن برازجان دچار مشکل جدی شد که تشنجات اجتماعی هم در پی داشت. در حوزه فرهنگی تقریبا می‌توان ادعا کرد که هیچ اقدامی نشد.

,

دربندی تصریح کرد: در حوزه اشتغال نیز به علت عدم توجه نماینده و مسئولین عملا دست شهرستان خالی ماند و نه از امکانات استانی و ملی به حد کافی بهره بردند و نه از موقعیت های شهرستان به نحو مطلوب استفاده شد و تغییری در نرخ بیکاری بوجود نیامد.

,

فعال رسانه ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: نماینده دشتستان در چهار سال گذشته هرگز نتوانست روابط عمومی خوبی با مردم و نخبگان محلی بر قرار کند به همین دلیل فاقد توانمندی و دانش لازم برای امور بود.

,

وی اذعان کرد: شائبه سوءاستفاده نزدیکان وی نیز وجود دارد. به نظر می‌رسد چون انتخاب ایشان به واسطه بعضی روابط بوده که هیچ توجهی به شایستگی ها نداشته سرنوشتی جز این هم نمی‌توان متصور بود.

,

دربندی بیان کرد: نماینده بوشهر نیز وضعیتی بدتر از این دارد. و علاوه بر موارد فوق زدوبند وی با برخی ها را نیز باید به آن اضافه نمود تا جایی که بعضی موکلین نیز همواره معترض بودند.

,

وی افزود: نماینده دشتی تلاش داشت به دور از بعضی از حاشیه ها خدماتی انجام دهد که به لحاظ کهولت سن و گرایش‌های سیاسی وی کمتر توفیق داشت اما از هرگونه سوءاستفاده ای مبرا است.

,

دربندی عنوان کرد: خانم الماسی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از کارنامه خوبی برخوردار نیست و تنها چیزی که با زد و بند به آن دست یافته بود اشتغال نیروهای بومی تا دیپلم بود که به آن دلخوش کرده بود.

,

فعال رسانه ای استان بوشهر گفت: در یک بررسی اجمالی می‌توان مدعی شد نمایندگان استان شناخت لازم از وظایف خود نداشتند و بیشتر تابع نظرات دولتیان بودند.

,

دربندی با اشاره به رد صلاحیت دو تن از نمایندگان استان خاطر نشان کرد: اینکه نماینده ای پس از چهار سال که لحظه لحظه اوقاتش باید درخدمت مردم و نظام باشد رد صلاحیت شود واقعا فاجعه است.

,

وی ادامه داد: مردم حق دارند بپرسند نمایندگان ‌آن ها چه جرمی مرتکب شده بودند که رد صلاحیت شدند.

,

وی تصریح کرد: به عقیده ی من باید مردم نسبت به عملکرد این نمایندگان بیشتر آگاه شوند و حتی اگر نیازمند به پیگیری قضایی باشد دستگاه قضا در این مورد نباید کوتاهی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه