اخبار داغ

مدیرکل محیط زیست کرمانشاه خبر داد؛

فعالیت ۱۰ ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه

فعالیت ۱۰ ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
فریدون یاوری از فعالیت ۱۰ ایستگاه سنجش کیفیت هوا در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون یاوری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد با اشاره به وجود ۱۰ ایستگاه سنجش ذرات گرد و غبار فعال در استان کرمانشاه اظهار داشت: یک ایستگاه ذرات سنجش گرد و غبار دیگر با اعتبار ۳ میلیارد تومان به زودی به ایستگاه‌های فعال اضافه می‌شود.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۴ ایستگاه ذرات سنجش گردوغبار در کرمانشاه مستقر است گفت: این ایستگاه‌ها علاوه بر شهرستان کرمانشاه در حال حاضر در قصر شیرین، سرپل ذهاب، پاوه و کنگاور مستقر است.

وی خاطرنشان کرد: این ایستگاه‌ها علاوه بر آنالیزر گرد و غبار، گازهای دیگری همچون مونوکسید و ازون و دیگر گازها را نیز انجام می‌دهد.

یاوری بیان داشت: همچون سال‌های گذشته گروه‌های واکنش طبیعت در سطح استان تشکیل شده و در همه شهرستان‌ها گروهی برای اطفا حریق در آمادگی کامل به سر می‌برند.

این مسئول با اشاره به اینکه اداره کل محیط زیست نیز ۲ گروه واکنش طبیعت تشکیل داده است، عنوان کرد: امکاناتی برای اطفا و مهار آتش سوزی خریداری شده که در روزهای آینده توزیع خواهد شد.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: در روزهای گذشته، منطقه قراویز و منطقه بوزین و مرخیل دچار آتش‌سوزی شد و آتش‌سوزی در منطقه پاوه دو روز به طول انجامید که با همکاری نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج آتش‌سوزی این منطقه مهار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه