اخبار داغ

براساس گمانه زنی های فضای مجازی؛

توقف قطار تغییر ۵ فرماندار گلستان در ایستگاه اول!

توقف قطار تغییر ۵ فرماندار گلستان در ایستگاه اول!
درست در زمانی که تصمیم بر این بود که بدنه مدیریتی استان گلستان با تغییرات همراه شود؛ با مخالفت نمایندگان و برای جلوگیری از القای اینکه تغییر فرمانداران با چراغ سبز آنها انجام می گیرد؛ قطار تغییر ۵ فرماندار گلستان در ایستگاه مبدا متوقف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، اوایل خردادماه امسال در فضای مجازی اسم پنج فرماندار گلستان و برخی مدیران استانی که در لیست تغییرات استاندار گلستان قرار داشتند منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

این تغییرات با روی کارآمد نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گلستان همزمان شده بود و براساس تحلیل های سیاسیون در فضای مجازی، نمایندگان گلستان حق‌شناس را از این اقدام منصرف کردند تا در جامعه القا نشود که این اقدامات توسط نمایندگان و با چراغ سبز آن‌ها در حال انجام است.

,

اما از این بین برخی کانال های تلگرامی فضای مجازی شهرستان گالیکش خبر از کنسل شدن تغییر و تحول در فرمانداری این شهرستان دادند که براساس آن قرار بود علی اصغر میرزایی با سمت فرمانداری گالیکش خداحافظی کند.

,

به ادعای این کانالهای تلگرامی، بیشتر گروه‌های سیاسی گالیکش تمایلی به ماندن میرزایی ندارند و به گفته آن‌ها، گالیکش با وجود داشته‌های نیروی انسانی توانمند خود، تاکنون از فرمانداران غیربومی به توسعه نرسیده است و باید گزینه بومی توانمند عهده‌دار این مسئولیت شود و  برخی دیگر از سیاسیون این شهرستان بر این باورند که میرزایی تاکنون توفیقی در ساری و جاری سازی خرد جمعی و استفاده از توانمندی نخبگان گالیکش نداشته است و این مهم آسیب بزرگی در این شهرستان است و باید اصلاح شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه