اخبار داغ

ابطحی در گفتگو با دانا خبر داد:

40 آپارتمان 300 متری در سعادت آباد در تصاحب نمایندگان ادوار مجلس!

40 آپارتمان 300 متری در سعادت آباد در تصاحب نمایندگان ادوار مجلس!
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: آقای باهنر در واکنش به اعتراض نمایندگان به تصاحب خانه های سازمانی توسط برخی نمایندگان ادوار گذشته عنوان کرد اینها جای دیگری ندارند که بروند اگر خانه ها را از آنها بگیریم سرگردان می شوند.
[

«سید محمدجواد ابطحی»، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره تصاحب خانه‌های سازمانی مجلس توسط برخی نمایندگان گفت: خانه های سازمانی در مجالس قبل دو قسمت بود، بخشی خانه های سازمانی پاستور در محدوده خیابان خورشید و بخش دیگر خانه های سعادت آباد که در مجلس هفتم خانه های سازمانی را به نمایندگان واگذار کردند که در بین این نمایندگان از مجلس ششم و پنجم هم بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: وقتی اعتراض کردیم آقای باهنر عنوان کرد «به هرحال اینها در این خانه ها ساکن شدند ، جای دیگری ندارند که بروند اگر خانه ها را از آنها بگیریم سرگردان می شوند بالاخره نماینده بودند و باید به آنها کمک کنیم».

,

ابطحی با بیان اینکه این خانه ها را که آپارتمان های 300 تا 350 متری بود را بدون اینکه به مزایده بگذارند با قیمت های توافقی به نمایندگان واگذار کردند تصریح کرد: این واگذاری برای آپارتمان های سعادت آباد بود و خانه های سازمانی پاستور که برخی نمایندگان مثل آقای عباسی نماینده رودسر در آن ساکن هستند واگذار نشده است. 

,

وی ادامه داد: چون آپارتمان های پاستور قدیمی هستند نمایندگان چندان علاقه ای به آنجا ندارند.

,

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه ساختمان های کوثر در سعادت آباد توسط شرکت تعاونی نمایندگان ساخته شد افزود: آقای کوهکن به نمایندگی از سایر نمایندگان پیگیر ساخت این واحد های مسکونی بود.

,

ابطحی عنوان کرد: نمایندگان مجلس هشتم هم خانه های آفتاب در شمال دهکده المپیک را ساختند که برخی در آن ساکن هستند و برخی اجاره دادند. 

,

وی ادامه داد: برخی نمایندگان همان زمان 2 تا 3 واحد خریدند مثل آقای مطهری که دو واحد آپارتمان از مجموعه آفتاب برداشت.

,

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس نهم هم در سوهانک زمین خریداری شد که با مشکلاتی مواجه شد و هنوز هم نمایندگان و برخی کارمندان مجلس درخصوص زمین های آنجا درگیر دادگاه و پرونده قضایی هستند.

,

ابطحی تصریح کرد: درحال حاضر 150 واحد خانه سازمانی در مجاورت مجلس در حال ساخت است تا نمایندگان در دوران نمایندگی در این خانه ساکن شوند؛ البته به شرط اینکه امکان واگذاری این واحدها وجود نداشته باشد.

,

وی درباره پیگیری های انجام شده از واحدهای مسکونی سعادت آباد گفت: درمجموع 40 واحد آپارتمان در سعادت آباد در اختیار نمایندگان ادوار است که طرح  تحقیق و تفحص از آن را در 9 محور آماده کردیم و مواردی هم از جمله موارد معاملاتی مجلس در این تحقیق و تفحص وجود داشت اما هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه اجازه طرح آن در صحن علنی را ندادند.

,

انتهای پیام/ک

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه