اخبار داغ

تأکید نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر توجه به مسئله هنر و فرهنگ/ نتیجه عدم نظارت، رها کردن وعده ها و امور است

تأکید نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر توجه به مسئله هنر و فرهنگ/ نتیجه عدم نظارت، رها کردن وعده ها و امور است
آیت الله عبادی با بیان این که دشمنان انقلاب به صورت فنی و آگاهانه کار می کنند و با نفوذ محیط های فرهنگی ما را ناامن می کنند، لذا باید هوشیار باشیم گفت: بنده بارها بر روی مسئله هنر، فرهنگ و آگاهی های لازم تأکید کرده ام که امید است این جلسه سرآغازی در آن باشد که باقی سخنگوها و تریبون دارها وارد بر میدان شوند و کاری انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی صبح امروز در حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در این مراسم با اشاره به آغاز کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در انتخابات مجلس یازدهم دست خدا در کار بود، زیرا آن چه دیگران در اهداف خودشان تنظیم کرده بودند و قصد داشتند با فتنه انگیزی های خود، آشوب را به اسفندماه بکشانند تا انتخابات را تحت تأثیر قرار دهند، به لطف خداوند متعال شکست خوردند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: آن زمانی که در خصوص روز انتخابات تصمیم می گرفتند، نتیجتا تصمیم بر این شد تا جمعه اول اسفند برگزار گردد، حال اگر تصمیم بر جمعه ی دوم اسفندماه می بود مشخص نبود با شیوع ویروس کرونا چه شرایطی پیش می آمد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که یکی از نعمت های امروز، وجود شما فرماندهان فرهنگی در نواحی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: در جهت مسئله هنر، فرهنگ و تبلیغ، تریبون‌ها و نهادهای مختلفی مسئول هستند، اما آن بخشی که شما در چهاچوبه کار خود دارید، یکی از ایده‌های ما است که بارها بر روی آن تذکر و تاکید کرده ایم که باید مجهز شوید.
,
 
,
آیت الله عبادی ادامه داد: ما چهل سال عقب ماندگی داریم زیرا با هنر و اطلاعات جامع به جلو حرکت نکرده ایم، لذا می طلبد تا مجموعه شما به تناسب امکانات در صحنه حضور داشته باشد.
,
 
,
وی با اشاره به این که غیر از تشکیلات ظاهری همه امور در جمادات، نباتات و حیوانات متصدی دارند، گفت: ما از جهت جسمانی، تشکیلات عریض و طویل بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را داریم که در این جهت عزیزانی زحمت کشیدند و شهدایی نیز تقدیم کردند که نتایج کار مثبت بود و نسبت به باقی کشورها در جهان حرفی برای گفتن داشته و داریم.
,
 
,
امام جمعه بیرجند افزود: امروز انسان در بعد انسانی خود تنها مانده است و آسیب فراوان دیده است و این در حالی است که انسانیت ما باید از خوف تاریخ بیرون آید و دین خدا به وسیله شما قد راست کند که این کار تنها با برگزاری جلسات درست نمی شود بلکه اطلاعات کافی، کارشناسی لازم، ضمان اجرای صحیح، هدف مشخص، زمانبندی درست و علمی و مشورت با صاحب نظران، مورد نیاز است.
,
 
,
نتیجه عدم نظارت، رها کردن وعده ها و امور است
, نتیجه عدم نظارت، رها کردن وعده ها و امور است, نتیجه عدم نظارت، رها کردن وعده ها و امور است,
 
,
آیت الله عبادی اضافه کرد: نتیجه عدم نظارت بر امور، همانی می شود که در باقی امور کشور است که برخی ها حرف خوب می زنند و وعده نیز خوب می دهند اما امور را به امان خدا رها می کنند به گونه ای که گاهی نیروی نظارتی خودشان نیز مشکل ساز می شوند.
,
 
,
وی با اشاره به این که کارها شدنی است اما شرط اول آن خواستن است، گفت: به عنوان یک آرزو همه می خواهیم که به آرمان های خود برسیم اما به سمت آن ها حرکت نمی کنیم.
,
 
,
نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی یادآور شد: در زمان امام خمینی(ره)، سخنان امام حکیمانه و برای دردها مرهم بود، اما انسان های هوشیار می گفتند که این فرمایشات امام خمینی(ره) که کارشناسی شده است را هیچکس عمل نمی کند مگر صدام.
,
 
,
به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل نمی شود
, به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل نمی شود, به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل نمی شود,
 
,
آیت الله عبادی تصریح کرد: امروز نیز فرمایشات مقام معظم رهبری در هر امری کارشناسی شده و دقیق است که باید به آن عمل کنیم، اما متأسفانه به آن ها عمل نمی کنیم و تنها کسانی عمل می کنند که فرصت را غنیمت شمرده و از کلام ایشان بهره اش را می برند.
,
 
,
وی ادامه داد: اگر به سخنان مقام معظم رهبری گوش فرا می دادیم نیاز نبود که ایشان 17 سال بحث مسائل اقتصادی را مطرح کنند.
,
 
,
امام جمعه بیرجند تأکید کرد: دشمن می خواهد راه اقتصاد را بر ما ببندد، اما رهبر حکیم انقلاب می‌داند و تذکر می دهد، اما مسئله اقتصاد مقاومتی به گوش هیچ کس نمی رود.
,
 
,
ویروس کرونا باعث شد برخی افراد اتکا به خود را باور کنند
, ویروس کرونا باعث شد برخی افراد اتکا به خود را باور کنند, ویروس کرونا باعث شد برخی افراد اتکا به خود را باور کنند,
 
,
آیت الله عبادی با بیان این که ما در هر کجا که به بیگانگان متکی بوده‌ایم شکست خورده‌ایم، خاطرنشان کرد: ویروس کرونا شرایطی را به وجود آورد که برخی ها باور کردند به برکت تحریم و با درصدی از اقتصاد مقاومتی، چگونه به خود متکی شدیم که نتیجه آن عدم شکست در برابر دشمنان بود.
,
 
,
وی ادامه داد: اگر ما در سال اول یک بار سخنان مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی را می شنیدیم و به آن عمل می کردیم، نیاز نبود که 16 سال دیگر مطرح شود.
,
 
,
نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی یادآور شد: بنده بارها بر روی مسئله هنر، فرهنگ و آگاهی های لازم تأکید کرده ام که امید است این جلسه سرآغازی در آن باشد که باقی سخنگوها و تریبون دارها وارد بر میدان شوند و کاری انجام دهند.
,
 
,
آیت الله عبادی گفت: اگر ما بتوانیم در دنیا حرفمان را بگوییم و حتی در کشورهای اروپایی، مشتری زیاد داریم زیرا آن ها دیگر مشتری رئیس جمهور فرانسه، نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور آمریکا نیستند.
,
 
,
وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب به صورت فنی و آگاهانه کار می کنند و با نفوذ محیط های فرهنگی ما را ناامن می کنند، لذا باید هوشیار باشیم.
,
 
,
امام جمعه بیرجند گفت: اگر ما واقعا هنر را در میدان می آوردیم، دیگر مجالس عروسی، عزا و تعزیه ما در دست دیگران قرار نمی گرفت.
,
 
,
لازم به ذکر است در پایان این جلسه یاسر صادق به عنوان معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی منصوب و از خدمات علی فرخنده قدردانی به عمل آمد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه