اخبار داغ

در راستای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا؛

تماس ۶۰هزار مراقب سلامت در کشور رایگان شد/ توزیع ۱۵۰۰بسته بهداشتی توسط شرکت مخابرات لرستان +عکس

تماس ۶۰هزار مراقب سلامت در کشور رایگان شد/ توزیع ۱۵۰۰بسته بهداشتی توسط شرکت مخابرات لرستان +عکس
مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: اپراتور اول، تماس ۶۰ هزار مراقب سلامت و بهورز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح کشور را به منظور آموزش، پیشگیری و مراقبت از خانوارهای ایرانی رایگان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، با شیوع ویروس کرونا در استان علاوه بر گروه های جهادی، نظامی و مردمی، ادارات استان هم در مبارزه با این بیماری پیش قدم بوده اند و شرکت مخابرات منطقه لرستان جزء اولین شرکت هایی بود که با اطلاع رسانی جهت پیش گیری از این ویروس، کار ضدعفونی و گندزدایی و رعایت مسائل بهداشتی را در دستور کار خود قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

معمولا ادارات در سطح کشوربا زمان شیوع ویروس کرونا اقدام به تشکیل ستاد بحران مقابله با این بیماری واگیردار انجام داده اند و در راستای شکست این ویروس و در حمایت از شعار در خانه ماندن اقدام به فعالیت هایی در این زمینه کرده اند و برای کاهش این ویروس دستور کار یک سوم کاری برای کارکنان در نظر گرفته شد و برای کارمندانی که بیماری داشتند یا بانوانی که فرزند کوچک مرخصی اجباری داده شد.

,

,

, ,

شرکت مخابرات لرستان هم از همان ابتدا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، علاوه براطلاع رسانی جهت پیشگیری این بیماری و دور کاری کارکنان، اقدام به فعالیت هایی اعم از ضدعفونی و گندزدایی در ادارات کل و شهرستان و در سطح شهر را انجام داده است.

,

سید محمد قاسمی در گفت وگو با سفیرافلاک، با اشاره به اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در استان علاوه بر اولین جلسه کارگروه بهداشت و ایمنی کار، انجام دورکاری به منظور حفظ سلامت کارکنان شرکت مخابرات لرستان را در نظر گرفتیم.

,
,
, ,

مدیر مخابرات منطقه لرستان بیان کرد: برای آگاهی مردم از بیماری کرونا کار اطلاع رسانی را از طریق فضای مجازی و اطلاع رسانی درگاههای غیرحضوری را در دستور کار خود قرار دادیم و در ادامه پوستر های برای آموزش و اطلاعیه های بهداشتی نصب کرده ایم.

,

وی با اشاره به اقداماتی که شرکت مخابرات در مبارزه با کرونا انجام داده است، گفت: توزیع مواد ضدعفونی کننده و پاک کننده، ضدعفونی محل کار و امور مشترکین ها، ضدعفونی سرویس های بهداشتی، ضدعفونی محل کار، حذف دستگاه ثبت ورود و خروج توسط اثرانگشت، ایزوله کردن امور مشترکین و گندزدایی و ضدعفونی کردن مراکز فنی و ساختمان های اداری از اقدامات اولیه این شرکت در دوران کرونا بوده است.

,

قاسمی با اشاره به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی گسترده به تمامی کارکنان در خصوص رعایت نکات بهداشتی از طریق شبکه های اجتماعی، تابلوهای اعلانات، پیامک و وب سایت، ادامه داد: برای کمک به مردم و جلوگیری از شیوع کرونا، مواد ضدعفونی کننده را در بین مناطق محروم و حاشیه شهر خرم آباد توزیع کرده ایم که علاوه بر آن کنترل سنجش تب همکاران در مبادی ورودی و محل کار مراجعین و کارکنان، تهیه مهر اختصاصی و تحویل به نمازگزاران در نمازخانه ساختمان مرکزی، آماده سازی مواد ضدعفونی و بهداشتی جهت ارسال به شهرستانهای تابعه جهت پیشگیری و  مبارزه با ویروس کرونا صورت گرفته است.

,
,
, ,

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا

, توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا, توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا,

این مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه، گفت: در این راستا برای کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا رزمایش کمک مومنانه تحت عنوان رزمایش همدلی و احسان به همت بسیج کارکنان حضرت امیر(ع) و کمک های نقدی اعضای شورای پایگاه شهید قندی و گروه جهادی تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، لوبیا، نخود ومرغ بین نیازمندان توزیع شد.

,

وی از برگزاری رزمایش «لبیک یا امام خامنه ای» در مخابرات منطقه لرستان خبر داد و افزود: این رزمایش با هدف مبارزه با ویروس کرونا، به همت پایگاه مقاومت شهید قندی عملیات پدافندی، گندزدایی و ضدعفونی اماکن مخابراتی ستاد و شهرستانها و همچنین تب سنجی به منظور ایمنی و سلامت کارکنان اجرا شد.

,

توزیع ۱۵۰۰بسته بهداشتی ضدعفونی کننده

, توزیع ۱۵۰۰بسته بهداشتی ضدعفونی کننده, توزیع ۱۵۰۰بسته بهداشتی ضدعفونی کننده,

مدیر مخابرات منطقه لرستان تصریح کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی، اهمیت به سلامت کارکنان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به همت جمعی از کارکنان این منطقه، بیش از ۱۵۰۰ بسته مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی (الکل و لوازم بهداشتی) در بین کارکنان توزیع شد.

,
,
, ,

قاسمی اذعان داشت: برای حمایت از  پویش در خانه بمانیم یک مسابقه بزرگ “خاطرات قرنطینه خانگی” توسط شرکت مخابرات ایران برگزار شد که تمام مخاطبان و مشتریان شرکت مخابرات ایران ضمن همراهی با پویش در خانه بمانیم، در مسابقه بزرگ «خاطرات قرنطینه خانگی» شرکت کرده که تبدیل به تجربه جدیدی درزندگی هموطنان شده و از جوایز ارزنده هم بهره مند شدند.

,

وی افزود: در راستای مسؤولیت اجتماعی و با توجه به نیاز مشترکان به ارتباط در این روزهای حساس به دلیل شیوع ویروس کرنا، تمامی خطوط تلفن ثابت  که به دلیل عدم پرداخت صورتحساب قطع یکطرفه شده بودند را وصل شد و تا این دسته از مشترکان تلفن ثابت  نیز بدون دغدغه، از ارتباط  بهره مند شوند.

,

۱۰۰ GB اینترنت رایگان برای مشترکان تلفن ثابت

, ۱۰۰ GB اینترنت رایگان برای مشترکان تلفن ثابت, ۱۰۰, GB , اینترنت رایگان برای مشترکان تلفن ثابت,

مدیر مخابرات منطقه لرستان اضافه کرد: مخابرات منطقه لرستان پیش از این نیز  برای پیشگیری از شیوع ویروس‌ کرونا به عنوان مسئولیت اجتماعی خود ۱۰۰ GB اینترنت رایگان از تاریخ ۱۸ اسفند تا تاریخ هفتم فروردین ۹۹ به مشتریان خود هدیه داده است.

,

قاسمی با اشاره به رایگان شدن طرح همراه اول تماس ۶۰ هزار بهورز، بیان کرد: با آغاز طرح بسیج ملی مدیریت مبارزه با بیماری کرونا، اپراتور اول در راستای مسؤولیت اجتماعی، تماس ۶۰ هزار مراقب سلامت و بهورز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح کشور را به منظور آموزش، پیشگیری و مراقبت از خانوارهای ایرانی رایگان کرد.

,

وی افزود: به منظور ایجاد امکان دورکاری بهورزان از یک سو و نیز اعتمادسازی و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از سوی دیگر، راهکار نوینی ارائه شده است تا مراقبین سلامت و بهورزان وزارت بهداشت بتوانند با استفاده از سیمکارت همراه اول خود، بدون آشکار شدن شماره هایشان، با خانوارهای هدف به صورت رایگان تماس بگیرند.

,
,
, ,

ارسال پیامک های علوم پزشکی برای کلیه مشترکان همراه اول لرستان

, ارسال پیامک های علوم پزشکی برای کلیه مشترکان همراه اول لرستان, ارسال پیامک های علوم پزشکی برای کلیه مشترکان همراه اول لرستان,

مدیرمخابرات منطقه لرستان خاطرنشان کرد: ساخت تیزرهمراه اول با تم مسؤولیت اجتماعی، تعطیلی اماکن رفاهی، استفاده بیشتر از خدمات غیر حضوری، ارسال سه مورد پیامک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای کلیه مشترکین همراه اول استان لرستان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیون تومان در جهت مقابله با کرونا انجام شده است.

,

به گفته وی ساخت موشن گرافی جهت اطلاع رسانی، اطلاع رسانی درگاههای غیرحضوری مخابرات منطقه لرستان در نشریات محلی و فضای مجازی، اطلاع رسانی راههای پیشگیری شیوع کرونا از طریق سامانه های داخلی، بسته بندی و توزیع بیش از ۱۶۰۰ پک بهداشتی در بین کارکنان مخابرات منطقه لرستان از دیگر اقدامات مخابرات لرستان که در مبارزه با بیماری کروناصورت گرفته است.

,

از آنجا که ادارات یکی از مکان های پر رفت وآمد برای عموم است جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید اصول بهداشتی از جمله ماسک، دستکش، تب سنجی در ورودی ادارات، آموزش های لازم و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود تا بتوانیم بر کاهش این ویروس بیفزاییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه