اخبار داغ

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی:

مشکل ۱۰ ساله فاضلاب قاین برطرف شود

مشکل ۱۰ ساله فاضلاب قاین برطرف شود
اسحاقی گفت: مشکل فاضلاب مجتمع هزار واحدی قاین از جمله مشکلاتی است که ۱۰ سال می شود در این شهر به وجود آمده و باید برطرف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سلمان اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم اقتتاح سد سیاهو با بیان این که مشکل فاضلاب به دغدغه ای برای مردم قاین تبدیل شده، اظهار کرد: مشکل فاضلاب مجتمع هزار واحدی قاین از جمله مشکلاتی است که ۱۰ سال می شود در این شهر به وجود آمده و باید برطرف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، سلمان اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم اقتتاح سد سیاهو با بیان این که مشکل فاضلاب به دغدغه ای برای مردم قاین تبدیل شده، اظهار کرد: مشکل فاضلاب مجتمع هزار واحدی قاین از جمله مشکلاتی است که ۱۰ سال می شود در این شهر به وجود آمده و باید برطرف شود.,

وی با بیان این که بحث فاضلاب در قاین بدتر از کرونا است، افزود: مردم سه ماه است با کرونا درگیر هستند اما مشکل فاضلاب قاین ۱۰ سال است مردم را درگیر کرده و باعث بیماری مردم شده است.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در مورد انتقال آب به قاین از دشت آهنگران بیان کرد: اگر آبرسانی از این طریق برای قاین انجام شود به نفع کشور، استان و ماندگاری مردم در روستاهای مرزی است.

,

اسحاقی عنوان کرد: از بحث انتقال آب از آهنگران ۱۴۷ روستا و ۵ شهر ذی نفع هستند و لازم است به زودی آغاز شود.

,

وی خطاب به وزیر نیرو تأکید کرد: خواهش می کنم مانند #پویش_الف_ب_ ایران پویش "نذر آب" را راه اندازی کنید.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان قاین و زیرکوه برخی از روستاها دارای آب شور است که مردم نمی توانند بخورند و برای شست و شو استفاده کنند.

,

اسحاقی خاطرنشان کرد: با توجه به ارادت وزیر نیرو به سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) تقاضا دارم هر موقع آب نوشیدید به یاد مردم روستاهای قاین و زیرکوه باشید.

,

وی افزود: اگر آب را به کام مردم برسانید روز محشر مورد تفقد امام حسین (ع) خواهید بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه