اخبار داغ

با اعتراض 3 نماینده مجلس؛

اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون به اما و اگر افتاد!

اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون به اما و اگر افتاد!
۳ نماینده مجلس یازدهم نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی اعتراض کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، روح الله نجابت منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم، با انتشار فرازی از وصیت‌نامه امام خمینی که "از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این عصر و عصرهای آینده می‌خواهم که اگر خدای نخواسته عناصر منحرفی با دسیسه و بازی سیاسی وکالت خود را به مردم تحمیل نمودند، مجلس اعتبارنامه آنان را رد کنند و نگذارند حتی یک عنصر خرابکار وابسته به مجلس راه یابد." خبر از  درخواست برای رد اعتبارنامه تاجگردون داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

 

,
, ,
 
,
جوانترین منتخب مجلس یازدهم همچنین در توئیتی لیست اسامی ۱۸ عضو شعبه۱۲؛ شعبه رسیدگی کننده به اعتبارنامه آقای غلامرضا تاج‌گردون را منتشر کرد.
,
 
,
علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس یازدهم، درباره اعتراض 3 منتخب به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران، اظهار داشت: بنده و آقایان نجابت و زاکانی به اعتبارنامه آقای تاجگردون اعتراض کردیم.
,
 
,
وی درباره دلایل این اعتراض افزود: این اعتراض ما در راستای عمل به وصیت‌نامه بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است که ایشان در این وصیت‌نامه تصریح کردند که اگر افرادی به مجلس راه پیدا کردند که صلاحیت‌های لازم را نداشتند نمایندگان باید از تصویب اعتبارنامه وی جلوگیری کنند و با استفاده از ابزارهای قانونی اعتبارنامه آن شخص را رد کنند.
,
 
,
کریمی گفت: احتمال افزایش امضاها و درخواست‌های تعداد بیشتری از منتخبین برای اعتراض به اعتبارنامه آقای تاجگردون منتخب گچساران وجود دارد.
,
 
,
وی با بیان اینکه اگر یک نفر هم به اعتبارنامه یک منتخب اعتراض کند فرایند قانونی آن طی خواهد شد و نیازی به افزایش تعداد امضاها و درخواست اعتراض به یک اعتبارنامه نیست ولی در مجموع تعداد زیادی منتخبان هستند که برای اعتراض به اعتبارنامه آقای تاجگردون اعلام آمادگی کرده‌اند.
,
 
,
زاکانی نیز در توئیتی نوشت: این اعتراض ما در راستای عمل به وصیت‌نامه امام خمینی(ره) است که ایشان در این وصیت‌نامه تصریح کردند که اگر افرادی به مجلس راه پیدا کردند که صلاحیت‌های لازم را نداشتند نمایندگان باید از تصویب اعتبارنامه وی جلوگیری کنند و با استفاده از ابزارهای قانونی اعتبارنامه آن شخص را رد کنند.
,
 
,
لازم به ذکر است غلامرضا تاجگردون، نماینده اصلاح‌طلب مجلس برای تبلیغات انتخاباتی خود، طی جشنی در گچساران که به کارناوال‌های عروسی شبیه می‌نمود، به‌طرز عجیب و غریبی مشغول ابراز پاسخ به نمایش به اصطلاح طرفدارانش بود که حواشی زیادی را به همراه داشت.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه