اخبار داغ

در ماه مبارک رمضان؛

مسابقه قرآنی شفق به میزبانی یزد و با حضور 20 هزار نفر برگزار شد

مسابقه قرآنی شفق به میزبانی یزد و با حضور 20 هزار نفر برگزار شد
مسابقه قرآنی شفق با حضور 20 هزار نفر از سراسر کشور و در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، مراسم قرعه‌کشی مسابقه قرآنی «شفق» پیش از ظهر امروز از بین 20 هزار شرکت‌کننده با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

ویژه ماه رمضان به همت اتحادیه قرآنی و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و با حضور 20 هزار شرکت‌کننده برگزار شد.

,

مسابقه قرآنی «شفق» در شب‌های ماه مبارک رمضان و از ساعت ۲۰ الی ۲۴ از طریق اپلیکیشن قرآنی افق برگزار و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

,

این مسابقه در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری باهدف ترویج فرهنگ کمک مؤمنانه و با موضوع نیکی در قرآن برگزار شد.

,

مسابقه قرآنی شفق با توجه به شرایط کرونایی کشور و اینکه امکان برگزاری مسابقات به‌صورت حضوری وجود نداشت، اتحادیه قرآنی استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اقدام به برگزاری مسابقه جزء خوانی مجازی کرد.

,

حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان یزد در این مراسم با بیان اینکه قرعه‌کشی این دوره به‌صورت روزانه برگزار شد اظهار داشت: در طول یک ماه گذشته 114 نفر انتخاب و با اهدای هدایای نقدی از این عزیزان تقدیر به عمل آمد.

,

وی به تقدیر از شرکت‌کنندگان فعال در مسابقه قرآنی شفق اشاره و اضافه کرد: در کل این دوره، افرادی که در 20 شماره از مسابقات شرکت کرده و به بیش از 8 سؤال را درست جواب دادند در قرعه‌کشی نهایی شرکت داده شدند که تعداد 365 نفر بودند و به هر نفر یک‌میلیون تومان اهدا شد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه