اخبار داغ

فرمانده انتظامی تویسرکان خبر داد؛

قتل یک جوان ۳۰ ساله تویسرکانی

قتل یک جوان ۳۰ ساله تویسرکانی
سرهنگ محمد معصومی از قتل یک جوان ۳۰ ساله در تویسرکان خبر داد و گفت: پرونده مقدماتی قتل این جوان در فاصله زمانی کوتاهی با دستگیری قاتل بسته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد معصومی، فرمانده انتظامی تویسرکان شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: به تازگی در یک نزاع دسته جمعی در یک از روستاهای تویسرکان جوانی ۳۰ ساله به قتل می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه موضوع نزاع و قتل بلافاصله در دستور کار مأموران نیروی انتظامی قرار گرفت، اظهار کرد: قاتل پیش از شناسایی از محل وقوع جرم متواری و در مکانی مخفی شده بود.

,

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: قاتل با یک بیل به پشت سر آن جوان ضربه زده بود که همان ضربه سبب خونریزی مغزی مقتول و در نهایت جان سپردنش می شود.

,

معصومی تصریح کرد: با این وجود مدتی نگذشت که پس از تحقیقات مقدماتی اولیه، قاتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و سپس برای تکمیل روند پرونده، به پلیس آگاهی تحویل داده شد.

,

وی با بیان اینکه متهم در همان بازپرسی های اولیه به قتل اعتراف کرد، عنوان کرد: بدین ترتیب پرونده اولیه قتل جوان ۳۰ ساله تویسرکانی با تکمیل و ارجاع متهم به مراجع قضایی بسته شد و در حال حاضر قاتل در زندان به سر می برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه