اخبار داغ

در دیدار با مسئولان آب و فاضلاب مطرح شد؛

موانع آب رسانی روستایی پلدختر برطرف می‌شود/ اعلام آمادگی بسیج پلدختر برای همکاری با شرکت آب و فاضلاب

موانع آب رسانی روستایی پلدختر برطرف می‌شود/ اعلام آمادگی بسیج پلدختر برای همکاری با شرکت آب و فاضلاب
رییس شرکت آب وفاضلاب پلدختر با بیان اینکه برای آبرسانی به مناطق روستایی مشکلات زیادی وجود دارد، گفت: برای جلوگیری از قطعی آب برای مشترکین، برنامه ریزی لازم انجام گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ منصور کریمی فرد امروز در دیدار با رییس شرکت آب وفاضلاب شهرستان پلدختر با بیان اینکه مشکلات آب شرب در روستاها زیاد است، اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی این آمادگی دارد در کنار شرکت آب و فاضلاب نسبت به رفع موانع آب رسانی در مناطق محروم اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر بیان کرد: با توجه به افزایش گرمای هوا و مصرف زیاد آب در شهرستان پلدختر، شرکت آب وفاضلاب نسبت به رفع موانع آب رسانی و افت فشار برنامه ریزی لازم  را انجام دهد.
وی گفت: مناطق سیل زده در پلدختر و معمولان مسائل و مشکلات زیادی در حوزه آبرسانی دارند که نیاز هست اقدامات لازم انجام داده شود و از ظرفیت بسیج هم می توان برای رفع موانع استفاده کرد.

محمودی؛ رییس شرکت آب وفاضلاب پلدختر با بیان اینکه برای آبرسانی به مناطق روستایی مشکلات زیادی وجود دارد، عنوان کرد: برای جلوگیری از قطعی آب برای مشترکین، برنامه ریزی لازم انجام گرفته است.

,
,
,
,

وی بیان کرد: برخی روستاهای سیل زده چم مهر، چم شهران و چم کبود مسائل و مشکلات فراوانی دارند که در این خصوص به دنبال راهکارهایی برای رفع مشکلات آبرسانی هستیم.

رییس شرکت آب وفاضلاب پلدختر گفت: برخی روستاها با قدمت چهل ساله کلر زنی آب آنها به صورت دستی بوده که با پیگیری های انجام گرفته این کار به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه