اخبار داغ

طرح ارشاد یزد برای ایام کرونایی در نظر دارد

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: با در نظر گرفتن شرایط کرونایی استان در نظر داریم رویدادها و برنامه‌ها را به‌صورت مجازی برگزار کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، مجید جوادیان زاده پیش از ظهر امروز در مراسم قرعه‌کشی مسابقه قرآنی «شفق» با اشاره به استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان به قرآن کریم و شرکت در این مسابقه قرآنی، گفت: شرکت کردن 20 هزار در مسابقه قرآنی شفق که به‌صورت مجازی در ماه مبارک رمضان برگزار شد یک آمار و اتفاق خوب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تأکید بر تقویت برگزاری مسابقات قرآنی با استفاده از نرم‌افزار بومی، اضافه کرد: برگزاری مسابقات قرآنی توسط اتحادیه قرآنی و شرکت 20 هزار نفر نشان از اعتماد جامعه قرآنی فعالیت‌های بسیار خوبی است که در این زمینه در استان برگزار می‌شود.

,

وی به شرایط خاص در ایام کرونایی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروز کشور با بیماری کرونا درگیر است و شاید به‌مانند گذشته نتوان بسیاری از رویدادها را به شکل حضوری برگزار کرد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در نظر دارد تا برنامه‌ها و رویدادهای بیشتری را با استفاده از فضای مجازی و اپلیکیشن‌های مربوطه برگزار کند.

,

جوادیان زاده در پایان به همکاری مطلوب شورای فرهنگ عمومی استان و شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و اظهار داشت: این همکاری مطلوب سبب برگزاری مسابقات متعدد در طول سال و رضایت جامعه قرآنی استان شده است.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه