اخبار داغ

رئیس فدراسیون کوهنوردی و سنگ‌نوردی:

کوهنوردی استان زنجان در کشور پیشتاز است

کوهنوردی استان زنجان در کشور پیشتاز است
رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و سنگ‌نوردی با اشاره به پویایی ورزش کوهنوردی و صخره نوردی در زنجان گفت: در بدترین حالت 50 درصد تیم ملی زنجانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ رضا زارعی امروز در مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و سخره نوردی استان زنجان با بیان اینکه زنجان یکی از استان‌های ویژه کشور در خصوص تیم‌های ورزشی سنگ‌نوردی است، اظهار کرد: در بدترین حالت 50 درصد از تیم ملی را ورزشکاران زنجانی تشکیل می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به رکود هیئت کوهنوردی و صخره نوردی استان زنجان، ابراز کرد: علی‌رغم رکود در هیئت کوهنوردی و سنگ‌نوردی ورزش کوهنوردی و سنگ‌نوردی در زنجان پویا است.

,

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صخره نوردی با بیان اینکه زنجان تنها استانی است که همیشه آمادگی و درخواست برگزاری مسابقات را دارد، تصریح کرد: سالن سنگ‌نوردی استان زنجان که در مرکز شهر قرار دارد ظرفیت خوبی را برای این امر ایجاد کرده است.

,

وی با بیان اینکه امیدواریم با انتخاب رئیس هیئت کوهنوردی استان زنجان روزهای اوج کوهنوردی استان زنجان دوباره بازگردد، عنوان کرد: کار های پایه‌ای خوبی در کوهنوردی استان زنجان انجام‌شده و هنوز کوهنوردی استان زنجان در کشور پیشتاز است.

,

زارعی با اشاره به انتشار ویروس کرونا در کشور، ابراز کرد: هیچ مسابقه‌ای در جهان مهم‌تر از المپیک نبود و فقط جنگ جهانی توانسته بود این مسابقات را به تعطیلی بکشاند اما این بیماری المپیک را به تعطیلی کشاند.

,

وی با بیان اینکه امیدواریم این مسابقات در سال آینده برگزار شود، تصریح کرد: وزارت ورزش هم به دلیل اینکه مشکلی برای ورزشکاران به وجود نیاید در زمان انتشار ویروس کرونا تمامی مسابقات را تعطیل کرد.

,

رئیس فدراسیون کوهنوردی و سخره نوردی با بیان اینکه امیدوار هستم که در اسرع وقت به شرایط عادی بازگردیم ادامه داد: مسابقات انتخابی تیم ملی، انتخابی المپیک، مسابقات جوانان و نوجوانان آسیا و... باید برگزاری شوند.

,

وی با بیان اینکه امیدواریم مسابقات انتخابی المپیک لغو نشود خاطرنشان کرد: اگر مسابقات انتخابی المپیک لغو شود رده‌بندی به رده‌بندی سال قبل ژاپن برمی‌گردد و ورزشکاران کره بیشترین بهره را می‌برند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه