اخبار داغ

گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین؛

کشف ۱۹ کیلو موادمخدر در قزوین

کشف ۱۹ کیلو موادمخدر در قزوین
سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف بیش از ۱۹ کیلوگرم تریاک و دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر در قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

کشف بیش از 14 کیلو موادمخدر در قزوین

, کشف بیش از 14 کیلو موادمخدر در قزوین,

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف بیش از 14 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر در قزوین خبر داد.

,

سرهنگ فرهاد علی‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران گشت پلیس مبارزه با موادمخدر حین کنترل خودروهای عبوری در محور "قزوین – زنجان" به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک شدند.

,

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو در بازرسی از آن مقدار 14 کیلو و 960 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و راننده را دستگیر کردند.

,

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشاره به توقیف خودروی مورد نظر بیان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

,

دستگیری قاچاقچی مسافرنما با بیش از 5 کیلو تریاک در قزوین

وی در ادامه از کشف بیش از 5 کیلو موادمخدر از یک مسافر اتوبوس در قزوین خبر داد.

, دستگیری قاچاقچی مسافرنما با بیش از 5 کیلو تریاک در قزوین,
,
,

علی‌بیگی گفت: روز گذشته ماموران این یگان حین گشت زنی در محور"قزوین –زنجان" یک دستگاه اتوبوس را برای بازرسی متوقف کردند.

,

وی افزود: حین بازدید از این اتوبوس ماموران به یکی از مسافران مشکوک شده و در بازرسی از وسایل همراه او مقدار 5 کیلو و 945 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

,

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، بیان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

,

برخورد سواری پراید و تریلی، 3 کشته در قزوین برجای گذاشت

, برخورد سواری پراید و تریلی، 3 کشته در قزوین برجای گذاشت,

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین، از جان باختن 3 نفر در حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با تریلی در محور "قزوین" به سمت "بوئین زهرا" خبر داد.

,

سرهنگ احمد اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ساعت 4 و 55 دقیقه صبح امروز برابر اعلام فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور "قزوین- بوئین زهرا" بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

,

وی افزود: در بررسی‎های اولیه مشخص شد که این تصادف بین 2 دستگاه سواری پراید و تریلی رخ داده است که در این حادثه دلخراش، 3 نفر سرنشین سواری پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شدند.

,

معاون اجتماعی استان قزوین در پایان با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده سواری پراید اعلام کردند؛ گفت: خستگی و خواب آلودگی و بی‌توجهی راننده به جلو از مهمترین علت بروز سوانح رانندگی است و استراحت به موقع و صحبت نکردن با تلفن همراه حین رانندگی نقش مهمی در پیشگیری از تصادفات دارد.

,

کودک 3 ساله قربانی راننده بی احتیاط

, کودک 3 ساله قربانی راننده بی احتیاط,

رئیس پلیس راهور استان قزوین از برخورد یک دستگاه پیکان وانت با کودک 3 ساله و کشته شدن کودک در اقبالیه خبر داد.

سرهنگ مهرداد حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مبنی بر وقوع یک سانحه رانندگی در محل "اقبالیه، خیابان شهید رجائی" بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راهور به محل اعزام شدند.

,
,
,

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه خودرو پیکان وانت به علت نامعلومی با کودک 3 ساله برخورد کرده که بر اثر این حادثه متاسفانه کودک به علت شدت صدمات وارده در محل فوت کرده است.

,

حسن پور در پایان ضمن تاکید بر رعایت هرچه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی، علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور را، بی‌احتیاطی از جانب راننده پیکان وانت به علت عدم توجه به عقب به هنگام حرکت با دنده عقب اعلام کرد.

,

واژگونی خودروی پژو 206 یک کشته بر جای گذاشت

, واژگونی خودروی پژو 206 یک کشته بر جای گذاشت,

مسئول پلیس راه استان قزوین از وقوع یک فقره واژگونی منجر به فوت و کشته شدن یک نفر در این سانحه خبر داد.

,

سرهنگ قدرت حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد واژگونی در آزاد راه "کرج – قزوین" بعد از نیروگاه بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

,

مسئول پلیس راه استان بیان کرد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 واژگون شده که در این سانحه متاسفانه سرنشین خودرو به علت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شد.

,

وی افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی پژو 206 بوده است.

,

حسنی در پایان به همه شهروندان توصیه کرد در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

,

ارتباط تلفنی فرمانده انتظامی استان قزوین با مردم در سامانه 197

, ارتباط تلفنی فرمانده انتظامی استان قزوین با مردم در سامانه 197,

دفتر نظارت همگانی بازرسی استان قزوین در اطلاعیه‌ای از ارتباط تلفنی فرمانده انتظامی استان با مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت ضوابط بهداشتی خبر داد.

,

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در این اطلاعیه آمده است: در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس، سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین به همراه جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی با حضور در دفتر نظارت همگانی 197 به صورت تلفنی به مشکلات انتظامی شهروندان رسیدگی خواهد کرد.

,

گفتنی است، این جلسه روز دوشنبه 12 خرداد ماه از ساعت 10 الی 12 به صورت تلفنی برگزار خواهد شد و شهروندان می‌توانند با تماس تلفنی 197 مشکلات انتظامی خود را با مسئولان مربوطه در میان گذاشته و پاسخ لازم را دریافت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه