اخبار داغ

گاز به پتروشیمی سیراف انرژی رسید

گاز به پتروشیمی سیراف انرژی رسید
مدیر منطقه 10 عملیات انتقال گاز از انجام موفقیت‌آمیز فرآیند تزریق گاز به پتروشیمی سیراف انرژی با همکاری شرکت گاز استان بوشهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، حمید خدری گفت: انجام این عملیات در راستای گازرسانی به شرکت پتروشیمی سیراف انرژی بوده که با همکاری شرکت گاز استان بوشهر در محدوده 16 خط لوله متانول انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: عملیات تزریق گاز پس از مطالعه کامل ابعاد فنی، ایمنی و زیست‌محیطی با تخلیه ضایعات درون خط لوله (هوازدگی) و همچنین تزریق گاز طبق دستورعمل‌های شرکت ملی گاز ایران انجام شده است. این منطقه افزون بر انتقال ایمن گاز به ورودی شهرها و توزیع آن توسط گاز استان، گازرسانی به صنایع بزرگ استان بوشهر را نیز به عهده دارد، بنابراین بسیاری از صنایع پتروشیمی در این محدوده راه‌اندازی شده‌اند و گاز مصرفی این صنایع از طریق انشعابات خطوط لوله سراسری تأمین می‌شود.

,

مدیر منطقه 10 عملیات انتقال گاز تصریح کرد: توسعه شبکه‌های گازرسانی به صنایع بزرگ و کوچک به‌ویژه پتروشیمی‌ها از جمله تعهدهای شرکت ملی گاز ایران بوده که به‌خوبی در حال انجام است.
خدری ضمن قدردانی از فعالیت‌های کارکنان مرکز بهره‌برداری خورموجیادآور شد: نظارت مستمر بر عملیات‌ اجرایی و انطباق استانداردها و لحاظ کردن نیازهای بهره‌برداری حین اجرای پروژه از فعالیت‌های مهم انجام‌شده از سوی کارکنان معاونت خطوط لوله با همکاری واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست منطقه بوده است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه