اخبار داغ

فرمانده سپاه کاشمر خبر داد؛

توزیع 58 سری جهیزیه زوج‌های جوان کم بضاعت در کاشمر / تمام اقلام تهیه شده از محصولات ایرانی و با کیفیت هستند

توزیع 58 سری جهیزیه زوج‌های جوان کم بضاعت در کاشمر / تمام اقلام تهیه شده از محصولات ایرانی و با کیفیت هستند
علی یعقوبیان از توزیع 58 سری جهیزیه شامل 10 قلم کالای ضروری بین زوج های جوان کم بضاعت شهرستان کاشمر خبر داد و گفت: تمامی محصولات خریداری شده از محصولات ایرانی است که کیفیت خوبی هم داشته و بخش بزرگی از نیازهای زوج های جوان را برطرف می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یعقوبیان، فرمانده سپاه کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری در خصوص کمک به تسهیل امر ازدواج جوانان، یکی دیگر از طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه کاشمر، تهیه و توزیع 58 سری جهزیه جهت کمک به زوج های جوان کم بضاعت است که توان کافی جهت تهیه جهیزیه را ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی با بیان اینکه هر سری جهیزیه اهدایی شامل 10 قلم کالای ضروری بوده و هر سری جهیزیه شامل  ماشین لباسشویی، اجاق گاز، فرش، جارو برقی، ظروف چینی و ... است، خاطرنشان کرد: تمامی محصولات خریداری شده از محصولات ایرانی است که کیفیت خوبی هم داشته و بخش بزرگی از نیازهای زوج های جوان را برطرف می‌کند.

, .,

فرمانده سپاه کاشمر جامعه هدف دریافت کننده جهیزیه ها را زوج‌های جوان نیازمند و محروم در راستای برداشت گامی در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان دانست و تصریح کرد: مرحله اول توزیع جهیزیه در بین نو عروسان نیازمندان شهرستان کاشمر با همکاری بسیج سازندگی استان، بسیج سازندگی شهرستان، بهزیستی و کمیته امداد انجام شد.

,

وی با تاکید بر اینکه 58 سری جهیزیه شامل 9 قلم کالای اساسی است که در این مرحله توزیع شد، اذعان کرد: 14 سری جهیزیه در این مرحله به افرادی تعلق می گیرد که توسط مجموعه بسیج و سپاه شناسایی شده اند و 20 مورد توسط کمیته امداد و 24 مورد توسط بهزیستی شناسایی شده اند.

,

یعقوبیان با اشاره به اینکه هر سری جهیزیه بیش از 25 میلیون تومان بر اساس قیمت های سال گذشته برآورد شده است، عنوان کرد: تمام اقلام تهیه شده کالاها وشرکت های ایرانی است حتی در برخی از موارد شرکت ها و کارخانه هایی انتخاب شده اند که با توجه به مشکلات اقتصادی به سمت و سوی تعطیلی یا رکود تولید حرکت می کردند که با این کار هم کالای ایرانی تهیه شده و هم باعث رونق تولید شده است.

,

وی در پایان تشریح کرد: 2 مرحله توزیع جهیزیه در سال گذشته صورت گرفت و در سال جاری سعی بر این است که حداقل یک یا دو مرحله دیگر در شهرستان توزیع شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه