اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی رودان:

همدلی دانشجویان رودانی برای کمک مؤمنانه به نیازمندان/بیش از ۱۳۰بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونایی توزیع شد

همدلی دانشجویان رودانی برای کمک مؤمنانه به نیازمندان/بیش از ۱۳۰بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونایی توزیع شد
روحانی گفت: از آغاز رزمایش کمک مومنانه دانشجویان بسیجی دانشگاه های رودان اقدام به تهیه و توزیع بیش از ۱۳۰ بسته معیشتی و ۶هزار قرص نان در ۴ مرحله کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهربانی محدود به زمان نیست، چه در ماه رمضان باشیم و چه ماه‌های دیگر آدم‌هایی هستند که دست نیازمندان را می‌گیرند و لبخند بر لبانشان می‌نشانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اکثر از مشاغل، سفره زندگی خیلی از مردم و کسانی که شغل آزاد داشتند تنگ و ضعیف شد اما در این شرایط خیلی از نهادها و سازمان هایی بودند که برای کمک به نیازمندان جامعه وارد میدان شدند و بخش از نیازمندی های معیشتی مردم را تامین کردند.

,

از زمان شیوع ویروس کرونا در کل کشور، بسیج دانشجویی شهرستان رودان همانند دیگر نهادهای ولایی با همکاری مردم و خیران، در کمک به آسیب دیدگان از کرونا از هیچ تلاشی دریغ نکردند و در چندین مرحله اقدام به تهیه بسته معیشتی و توزیع بین نیازمندان کردند.

,

حامد روحانی مسئول گروه جهادی سفیران ولایت بسیج دانشجویی رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: دانشجویان بسیجی دانشگاه های رودان تاکنون در چهار مرحله اقدام تهیه و توزیع بیش از ۱۳۰ بسته معیشتی و ۶هزار قرص نان بمدت ۱۵ روز در بین خانواده های نیازمند آسیب دیده از کرونا کرده اند.

, هرمز,

مسئول گروه جهادی سفیران ولایت بسیج دانشجویی رودان افزود: این بسته ها به همت دانشجویان دانشگاه های شهرستان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد علوی بوده است.

,

روحانی ادامه داد: هر بسته معیشتی به ارزش ۳میلیون ریال و شامل برنج، لوبیا، نخود، روغن، رب گوجه، مرغ،تخم مرغ، ماکارانی و نان می باشد.

,

وی خاطر نشان کرد: بدون شک کمک به آدم‌هایی که در تامین نیازهای زندگی با مشکل مواجه هستند باید با رعایت عزت نفس آنها صورت گیرد، کار خیر نیاز به هیاهو و جنجال ندارد و به دور از تمام این تشریفات باید انجام شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه