اخبار داغ

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

بهبود معیشت مردم وظیفه‌ای حیاتی است/ تلاش جهادی و فعالیت حداکثری برای رفع محرومیت ها

بهبود معیشت مردم وظیفه‌ای حیاتی است/ تلاش جهادی و فعالیت حداکثری برای رفع محرومیت ها
محمدرضا مبلغی گفت: ما یک وظیفه بزرگ، حیاتی و مهم بر عهده ‌داریم و آن بهبود معیشت مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، عصر امروز حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در جلسه شورای اداری کوهدشت اظهار داشت: انتخابات مجلس یازدهم‌ تجلی وحدت، اخوت، همبستگی و انسجام مردم و همه گروه‌ها بوده و کوهدشت که لقب سیاسی‌ترین شهر کشور را به خود اختصاص داده بود، با این اتحاد، به‌مثابه الگویی خوب برای تمام کشور معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: تاکنون اختلافات گروه‌های سیاسی را مشاهده کرده‌ایم، درگذشته هم‌وغم‌ها بر این بود که برخی، اعوان خود را در کارها بگمارند، این مسئله حتی، تا مستخدم یک اداره راه پیدا می‌کرد و تمام انرژی در این مسیر بود و از دیگر جهات اصلی یعنی خدمت بازمی‌ماند، وحدت و اتحادی که در طول چهل سال اخیر در شهرستان بی‌سابقه بوده، برای توسعه منطقه، پیشرفت اقتصادی، رفاه و خدمت خالصانه به مردم شکل‌گرفته است.

,

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه شایسته‌سالاری باید ملاک انتخاب مدیران باشد، عنوان کرد: از جانب بنده یک مسئول بایستی توانمند، متخصص در آن راستا، پاک دست و شدیداً مردمی باشد، زیرا مسئولی که حوصله هم‌کلامی با مردم را ندارد شایسته آن جایگاه نیست.

,

وی تصریح کرد: آنچه که مدنظر بنده است، این بوده که شایسته‌ترین افراد بتوانند در مسئولیت‌های مختلف حضور یابند و هرکسی که لیاقت، تعهد و تخصص بیشتری دارد ما طرفدار همان هستیم، حتی اگر به بنده هم‌رأی نداده باشد.

,

مبلغی خاطرنشان کرد: یک سنت غلطی که مرسوم شده، این است که نماینده مجلس کارش جابجایی مسئولان بوده، درحالی‌که بعد نظارتی مجلس بسیار مهم است، بایستی فرهنگ جدیدی تزریق کنیم که آرام‌آرام همه‌چیز سر جای خود قرار گیرد.

,

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما خدمت به مردم و توسعه منطقه است، گفت: وقتی دم از اتحاد می‌زنیم یعنی همه مردم، چراکه همه ما یک گروه هستیم و بایستی در راستای خدمت به مردم که وظیفه‌ای الهی است، تلاشی جهادی و فعالیتی حداکثری از خود نشان دهیم.

,

وی عنوان کرد: فشارهایی شاید برای تغییرات باشد، ولی ملاک بنده شایستگی و تخصص یک مدیر است، مسئولینی که بر سرکار هستند مگر خودشان نخواهند که ادامه کار بدهند و یا اینکه تشخیص داده شود که عنصر نامطلوبی است که کار مردم روی زمین می‌ماند، زیرا انسان باید در کارها نهایت تلاش خود را به نحو احسن انجام دهد.

,

مبلغی با اشاره به‌ضرورت تسریع در راه‌اندازی کارگروه اشتغال در شهرستان، اظهار داشت: ما وارث شهری هستیم که فقر و تنگ‌دستی از سر و روی آن می‌بارد، شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان دارای حداقل امکانات هستند و از محروم‌ترین شهرهای کشور به‌حساب می‌آیند، این مردم سزاوار خدمتی خالصانه و گسیل امکانات برای رفع محرومیت‌ها هستند.

,

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در زمینه اشتغال جوانان تلاشی جهادی و جدی داریم، گفت: در مطالبات از وزرا و مسئولین کشوری همه امکانات را مطالبه می‌کنیم، چراکه هیچ فرصتی نداریم که از دست بدهیم، مردم این منطقه به‌اندازه بسیار زیادی در فقر هستند و تعلل جایز نیست‌.

,

وی تصریح کرد: یکی از دلایل برخی ناامنی‌ها مسئله فقر و مشکلات اقتصادی بوده و حتی شخصی که فقیر است این امکان را دارد که دین هم برایش نماند، وجود ناامنی در شهرستان به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست، مسئولین مربوطه بایستی وظایف خود را در این رابطه به انجام برسانند.

,

مبلغی گفت: همه ما یک وظیفه بزرگ، حیاتی و مهم بر عهده ‌داریم و آن بهبود معیشت مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان است و این همان چیزی است که در گسترش معنویت و اخلاق در جامعه بسیار اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه