اخبار داغ

کاوه سجادی حسینی؛

احتمال اکران آنلاین «بی‌سر» وجود دارد/ در انتظار حضورهای جهانی

احتمال اکران آنلاین «بی‌سر» وجود دارد/ در انتظار حضورهای جهانی
کارگردان فیلم سینمایی «بی‌سر» با اشاره به اینکه اولویت برای این فیلم حضور در جشنواره‌های خارجی است، بیان کرد به اکران آنلاین «بی سر» فکر می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاوه سجادی حسینی کارگردان فیلم سینمایی «بی سر» گفت: فیلم سینمایی «بی‌سر» را آماده نمایش دارم، این فیلم برای حضور در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر آماده شده بود که به دلیل برگزار نشدن این جشنواره، هنوز مشخص نیست چه برنامه‌ای برای اکران آن خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آماده شده, برگزار,

وی ادامه داد: البته به دنبال این هستیم که «بی‌سر» را به جشنواره‌های خارجی ارسال کنیم که این جشنواره‌ها نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا غالباً مشخص نیست چه زمانی برگزار می‌شوند.

, کرونا,

کارگردان فیلم سینمایی «بوفالو» توضیح داد: منتظر هستیم شرایط مطلوبی فراهم شود تا هم برای نمایش و هم برای حضور در جشنواره‌های جهانی برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم. البته اولویت من این است که «بی‌سر» اول در جشنواره‌های بین‌المللی حضور پیدا کند.

,

سجادی حسینی در پایان با اشاره به وضعیت نامعلوم از سرگیری اکران فیلم‌ها در سینماها گفت: به پیشنهاد اکران آنلاین فیلم «بی‌سر» هم فکر می‌کنم.

,

در این فیلم بازیگرانی چون الهام کردا، مهدی کوشکی، رویا تیموریان، کاظم سیاحی، ناصر سجادی حسینی، محمدرضا فرزاد، مهسا باقری، علیرضا ریاحی و ایرج شهزادی حضور دارند.

, کردا, سیاحی, ریاحی, شهزادی,

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «چرا می‌خوای بکشیش؟ اون اندازه یه بچه دو ساله می‌فهمه

, می‌خوای, بکشیش, اون, یه, می‌فهمه,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه