اخبار داغ

فرمانده انتظامی خلیل آباد:

15 رأس گوسفند در برخورد پراید با گله احشام تلف شد/ کشف 24 کیلو مواد مخدر در خلیل آباد

15 رأس گوسفند در برخورد پراید با گله احشام تلف شد/ کشف 24 کیلو مواد مخدر در خلیل آباد
غلامی از برخورد یک دستگاه سواری پراید در محور خلیل آباد- بردسکن با گله گوسفندان بو تلف شدن 15 راس گوسفند خبر داد و گفت: 24 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از یک زن و شوهر جوان کشف و متهمان که قصد قاچاق این مواد به شمال کشور داشتند دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ولی الله غلامی، فرمانده انتظامی خلیل آباد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حادثه رانندگی در محور خلیل آباد- بردسکن تقاطع روستای ایرج آباد بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه بررسی های اولیه پلیس حاکی از آن بود که خودروی سواری پراید با گله گوسفندان برخورد و بر اثر این حادثه 15 راس گوسفند تلف شده‌اند، خاطرنشان کرد: کارشناسان در بررسی های اولیه، علت این حادثه را سرعت زیاد و عدم توجه راننده سواری پراید به جلو اعلام کرده اند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد تصریح کرد: برابر نظریه کارشناس اداره دامپزشکی خلیل آباد مبلغ خسارت وارده به مالک احشام در این حادثه 250 میلیون ریال براورد شده است.

,

کشف بیش از 24 کیلو مواد مخدر در خلیل آباد

, کشف بیش از 24 کیلو مواد مخدر در خلیل آباد,

وی همچنین از کشف بیش از 24 کیلو مواد مخدر خبر داد و اذعان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله مواد مخدر دست یافتند و با تحقیقات گسترده، زن و شوهری که قرار بود این محموله را حمل کنند به طور پوششی و نامحسوس تحت نظر قرار گرفتند.

,

غلامی همچنین در ادامه عنوان کرد: تیم های پلیس مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی در یکی از مسیرهای منتهی به شهرستان خلیل آباد خودروی حامل مواد افیونی را متوقف و مرد جوان و همسرش که سرنشین خودرو بود را دستگیر کردند.

,

وی در پایان تشریح کرد: در بازرسی از این خودر 24 کیلو و 600 گرم تریاک که داخل یک کوله پشتی بود کشف و تحقیقات بعدی از متهمان نشان داد متهمان فصد قاچاق مواد مخدر را از استان های جنوبی به مقصد شمال کشور قاچاق داشته اند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه