اخبار داغ

دادستان تاکستان خبر داد

رفع تصرف ۳۸ هکتار از اراضی ملی در تاکستان

رفع تصرف ۳۸ هکتار از اراضی ملی در تاکستان
حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت: دستگاه قضایی جهت احقاق حقوق عامه تحت تاثیر جوسازی‌های برخی سودجویان قرار نگرفته و قانون را مقتدرانه اجرا خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رجبی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: سال جاری ۳۸ هکتار اراضی ملی که توسط ۱۰ نفر از ساکنین شهرهای خرمدشت و ضیاآباد تصرف شده و مورد کشت صیفی‌جات قرار گرفته و به مرحله باردهی نرسیده بود، رفع تصرف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: این افراد علاوه بر تصرف این اراضی به صورت غیرمجاز از رودخانه خررود واقع در منطقه بهره‌برداری و اقدام به آبیاری زمین‌های کشت شده می‌کردند.

,

این مقام قضایی تصریح کرد: سال گذشته با وجود تصرف ۱۳۸ هکتار از اراضی منطقه فوق الذکر، به لحاظ اینکه زراعت صورت گرفته در مرحله برداشت محصول قرار داشت در اجرای قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع در خصوص متصرفین، اغماض صورت گرفت و امکان برداشت محصول برای آنها فراهم شد، که متاسفانه این رافت دستگاه قضایی استان سبب شد تا در سال جاری شاهد دست‌اندازی مجدد سودجویان به این اراضی باشیم.

,

رجبی با بیان اینکه این قبیل تصرفات از منابع طبیعی که متعلق به عامه بوده و توسط عده‌ای خاص مورد بهره‌برداری قرار گرفته است؛ گفت: وقوع جرائم مشهود در حوزه حقوق عامه طی سال‌های اخیر سبب نارضایتی عمیق ساکنین منطقه شده بود و ورود بدون اغماض دستگاه قضا طی روزهای اخیر مراتب خشنودی شهروندان خرمدشت و ضیاآباد را به همراه داشت.

,

وی در پایان بیان کرد: دستگاه قضایی جهت احقاق حقوق عامه تحت تاثیر جوسازی‌های برخی سودجویان قرار نگرفته و قانون را مقتدرانه اجرا خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه