اخبار داغ

به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سواحل صورت گرفت؛

تعامل سازنده بندر چابهار با صاحبان صنایع دریایی در سال جهش تولید

تعامل سازنده بندر چابهار با صاحبان صنایع دریایی در سال جهش تولید
سهراب طیبی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تعامل سازنده این اداره کل با صاحبان صنایع دریایی استان در سال جهش تولید خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهراب طیبی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: گفت: در راستای نظارت سازمان بنادر و دریانوردی و بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه این سازمان، به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سواحل، از نوار ساحلی و اسکله های صیادی استان بازدید شد.

وی افزود: طی گشت دو روزه از نوار ساحلی استان، از سازه های اسکله و عملیات لایروبی اسکله صیادی رمین، اسکله مردمی گیشاب، پروژه سه هزار هکتاری گلخانه گیشاب، نوار ساحلی شرق، اسکله مردمی رودیک، اسکله های صیادی بریس- پسابندر و موج شکن مردمی گواتر بازدید شد.

این مقام مسئول گفت:بازدید از اسکله صیادی و اسکله ساماندهی قایق ها در کنارک، اسکله صیادی تنگ جدید و قدیم، موج شکن مردمی گوردیم و کارگاه های لنج سازی از دیگر اقداماتی است که در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سواحل استان انجام شد.

طیبی تصریح کرد: به منظور افزایش آگاهی عمومی در ارتباط با حق مالکیتی و نظارت عالیه سازمان بنادر و دریانوردی بر سواحل، بنادر و سازه های دریایی، با رویکرد تعاملی سازنده نسبت به راهنمایی و اطلاع رسانی به صاحبان صنایع دریایی اقدامات لازم انجام گرفت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه