اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز خبر داد؛

اهدای 22 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند درگزی

اهدای 22 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند درگزی
محمدرضا غفاری گفت: در مراسمی با حضور مسئولین درگز، 22 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند درگزی به ارزش مجموعا بیش از 220 میلیون تومان اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ از اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند درگزی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی عنوان کرد: با همکاری اداره کمیته امداد، بهزیستی و تلاش فرماندهان حوزه های مقاومت شهرستان، تعداد 22 زوج که از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه بودند شناسایی شده و در لیست دریافت جهیزیه قرار گرفتند.

,

, ,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: پس از شناسایی و ثبت در سیستم، به هر خانواده یک سری جهیزیه شامل لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز، دوتخته فرش، سرویس قابلمه، پتو و ... به ارزش کلی بیش از 220 میلیون تومان توسط قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی درگز اهدا شد.

,

غفاری تاکید کرد: البته قرار بود این اقدام در اسفند ماه سال گذشته انجام شود ولی به خاطر شیوع کرونا با تاخیر چندماهه مواجه شد، اما در اولین فرصت پس از ثبات وضعیت بهداشتی شهرستان، این جهیزیه ها تقدیم به صاحبان آنها شد.

,

, ,

وی تشریح کرد: سعی کرده ایم در شناسایی و اهدای جهیزیه کسانی را در اولویت قرار دهیم که به علت عدم توانایی در تامین نیازهای اولیه شروع یک زندگی ساده، دچار مشکل شده و به قولی نیازمند واقعی هستند.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی درگز در طول سال با اجرای برنامه های مختلفی همچون اهدای جهیزیه، تهیه سبدهای غذایی، مرمت و بهسازی منزل معسرین و ... تلاش دارد تا با خدمت رسانی به قشر ضعیف جامعه به عنوان صاحبان اصلی این نظام، گامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله) بردارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه